printlogo


دستور هفتگی پارلمان| سوال از ظریف و تشکیل منطقه آزاد تجاری با اتحادیه اوراسیا
دستور هفتگی پارلمان| سوال از ظریف و تشکیل منطقه آزاد تجاری با اتحادیه اوراسیا
کد خبر: 9350
سوال نمایندگان از جواد ظریف و بررسی تشکیل منطقه آزاد تجاری بین ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا مهم‌ترین دستور هفتگی مجلس در هفته آینده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،دستور هفتگی مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه الی سه‌شنبه (۱۹ لغایت ۲۱ خرداد) منتشر شد. 

بر همین اساس بررسی لایحه یک فوریتی موافقتنامه موقت تشکیل منطقه آزاد تجاری بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا و همچنین طرح یک فوریتی تشدید مجازات اسیدپاشی و حمایت از بزه‌دیدگان ناشی از آن در دستور کار است. 

لایحه کمک به ساماندهی پسماندهای عادی با اولویت استان‌های ساحلی و کلان شهرها با مشارکت بخش خصوصی در دستور هفته آینده خانه ملت قرار دارد. 

طرح اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران، طرح افزایش ظرفیت پالایشگاه‌های میعانات گازی و نفت خام با استفاده از سرمایه‌گذاری مردمی هم قرار است در جلسات هفته آینده صحن مجلس بررسی شود.

سوالات مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، عبدالکریم حسین زاده نماینده مردم نقده و محمدحسین قربانی نماینده مردم آستارا از محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه هم در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد عملکرد ایالات متحده آمریکا در حوزه حقوق بشر در سال ۱۳۹۷ و گزارش اقدامات نظارتی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم دوره دهم مجلس شورای اسلامی هم در صحن علنی قرائت خواهد شد.

برای اطلاع از جزئیات دستور کارهای مجلس در نشست‌های علنی هفته آینده اینجا را     مشاهده کنید. 




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/9350