printlogo


بهره‌مندی ۹۰ هزار شهروند قمی از بیمه آتیه‌سازان حافظ
بهره‌مندی ۹۰ هزار شهروند قمی از بیمه آتیه‌سازان حافظ
کد خبر: 9699
مدیر شعبه قم آتیه‌سازان حافظ از بهره مندی 90 هزار نفر از مردم استان قم از خدمات این شرکت خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، هادی آذری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در اداره کل بیمه سلامت قم برگزار شد، از بهره مندی ۹۰ هزار نفر از مردم استان قم از خدمات شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ خبر داد.

وی تصریح کرد: این شرکت با استفاده از ۳۹ شعبه استانی، هزار و ۱۶۵ نمایندگی و چهار هزار و ۹۵۴ مرکز و مؤسسه تشخیص درمانی، بیمارستان‌های خصوصی و دولتی و سایر مراکز خدمات پاراکلینیک به بیمه‌شدگان زیر پوشش ارائه خدمت انجام می‌دهد.

مدیر شعبه قم آتیه‌سازان حافظ به شکل گیری این شرکت در ۱۳۸۰ زیر نظر سازمان بیمه سلامت کشور اشاره کرد و گفت: این شرکت با هدف ارتقا و رشد سلامت جامعه و گسترش خدمات درمانی تشکیل شده است.

آذری همچنین با بیان اینکه فعالیت شعبه قم آتیه‌سازان حافظ از سال ۱۳۸۲ آغاز شد، گفت: در حال حاضر به جز شعبه مرکزی قم سه شعبه نمایندگی ویژه دارد که از طریق چهار دفتر به بیمه‌شدگان ارائه خدمت دارند.

وی با اشاره به افراد اصلی طرف قرارداد با بیمه آتیه‌حافظ، گفت: شاغلان آموزش و پرورش، بازنشستگان تأمین اجتماعی و بیمه سلامت کشوری افراد اصلی طرف قرار بیمه آتیه‌سازان حافظ هستند.

مدیر شعبه قم آتیه‌سازان حافظ افزود: بیمه‌شدگان به صورت آنلاین با داشتن مدارک مربوطه به این مراکز مراجعه و خدمات درمانی را دریافت می‌کنند.

آذری همچنین از ارائه خدمات بیمه تکمیلی به بیمه شدگان این شرکت خبر داد و گفت: افراد زیر پوشش بیمه حافظ از طریق سامانه‌های ارتباطی درنظر گرفته شده می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را به مسئولان مربوطه ارائه کنند تا موجب افزایش کیفیت خدمات شوند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/9699