printlogo


برگزاری مراسم گرامیداشت روز ملّی بسیج اساتید با حضور فرمانده کل سپاه
برگزاری مراسم گرامیداشت روز ملّی بسیج اساتید با حضور فرمانده کل سپاه
کد خبر: 9714
در آستانه سالروز شهادت مصطفی چمران و روز ملّی بسیج اساتید «آئین ملّی استاد تراز انقلاب اسلامی» با حضور و سخنرانی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در آستانه سالروز شهادت مصطفی چمران و روز ملّی بسیج اساتید "آئین ملّی استاد تراز انقلاب اسلامی" با حضور و سخنرانی سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

محمد ابراهیم نیکزاد مسئول دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور با اعلام این خبر به فارس گفت: در این برنامه که با حضور استادان دانشگاههای تهران و مسئولان کشوری و لشگری و در سالن همایش های دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: سردار سرافراز اسلام حسین سلامی که اخیرا ازسوی رهبر معظم انقلاب به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد  نیز در این مراسم به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

مسئول دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور همچنین گفت: در "آئین ملّی استاد تراز انقلاب اسلامی" از تعدادی از استادان تراز انقلاب اسلامی که دارای سوابق علمی و انقلابی ویژه ای بوده و سوابق ایشان در کمیته علمی برگزاری این همایش درحال بررسی است، تجلیل خواهد شد.

نیکزاد خاطرنشان کرد: آئین ملّی استاد تراز انقلاب اسلامی روز سه شنبه 28 خردادماه در سالن همایش های دانشگاه امیرکبیر برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است 31 خردادماه سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران در تقویم کشور به نام روز بسیج اساتید نامگذاری شده است که هر ساله استادان دانشگاههای سراسر کشور با برگزاری مراسم ویژه ای، یاد و خاطره این شهید عزیز را گرامی می دارند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/9714