printlogo


حواشی پخش سریال گاندو در سایت‌ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی
حواشی پخش سریال گاندو در سایت‌ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی
کد خبر: 9786
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حواشی پخش سریال گاندو در سایت‌ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی
تسنیم
آغاز سریال «گاندو» از شبکه سه سیما
معاونت سیما اعلام کرد «گاندو» به کارگردانی جواد افشار از پانزدهم خردادماه ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن می‌رود. سریالی که داریوش فرهنگ، وحیدرهبانی، پیام دهکردی، لیلا اوتادی، سارا خویینی‌ها، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، نگارعابدی، کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی‌نیا، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، سوگل طهماسبی، کمند امیرسلیمانی، صالح میرزا آقایی و فرهاد قائمیان از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. جمع زیادی از بازیگران خارجی و ایرانی نیز به این مجموعه اضافه شدند. «گاندو» در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تهیه شده است. این سریال در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به قلم آرش قادری به نگارش درآمده است.
photo_2019-06-12_11-54-56
خبرگزاری دانشجو
از شکار جاسوس آمریکایی با تمساح ایرانی تا دستگیری آقازاده فراری به سبک «ریگی»
جواد افشار با سریال «گاندو» در نخستین قسمت خود به خوبی نشان داده که میتوان در چارچوب قواعد سریال سازی تلویزیون یک اثر خوش ساخت جاسوسی و  اکشن ساخت با کمترین گاف. شروع جذاب یک مجموعه پلیسی که علاوه بر تکرار نخستین قسمت به درخواست مخاطبان توانسته به جریان سازی در فضای رسانه‌ای دست بزند نقطه عطفی در سریال‌های غیرملودرام تلویزیون محسوب می‌شود.
معمولا هنرمندانی که در حوزه خود باهوش هستند می‌توانند آثارشان را همراه با دغدغه‌های روز جامعه پیش ببرند و سازندگان «گاندو» نیز با هشیاری بالا در نخستین قسمت خود به موضوع جنجالی اختلاس آقازاده‌ها. دستگیری آقازاده فراری به سبک دستگیری ریگی (سرکرده گروهک تروریستی) تیترهایی بودند که طی یکی دو روز اخیر برش های مختلف آن در فضای مجازی دست به دست میشوند
یکی از برگ برنده های «گاندو» را می توان به ترکیب بازیگران آن اشاره کرد که افشار تا حدود زیادی در نخستین قسمت سریال، جانمایی مناسب بازیگران در نقش های مختلف را روایت کرد.
شاید در نگاه اول برای مخاطبان اسم سریال جالب به نظر بیاید و حس کنجکاوی را برای مخاطب برانگیزد؛ جواد افشار درباره اسم این سریال گفته است، گاندو (Gando) نام گونه‌ای از تمساح در ایران است، او را شکارچی کمین‌گری که قدرت فوق العاده‌ای دارد می‌نامند و این تمساح از پس شکار جاسوسان بر می‌آید.
داستان اصلی گاندو درباره ماجرای جیسون رضائیان خبرنگار روزنامه واشینگتن پست است که ۲ مرداد ۹۳ به جرم جاسوسی بازداشت شد. رضائیان در ۲۶ دی ۱۳۹۴ آزاد شد.

509926_487
فارس
تصویربرداری «گاندو» در ۴۵ لوکیشن متفاوت
«خسرو شهراز» بازیگر سریال «گاندو» : این سریال از قصه‌ و ماجراهای متنوعی بهره گرفته است، سوژه اصلی ما موضوع امنیت ملی است و مسائلی که می‌تواند به امنیت ملی صدمه وارد کند. همچنین «گاندو» بخشی از دغدغه‌های امنیتی کشور را در قالب داستان‌هایی که دارد نشان می‌دهد.
این بازیگر با اشاره به سختی‌های کار در ژانر اکشن نیز گفت: تولید این سریال کار بسیار دشواری است و ما در عرض ۲۵ روز در ۴۵ لوکیشن متفاوت تصویربرداری را ادامه می‌دادیم که این بخش کوچکی از کار و سختی‌هایی است که به آن اشاره کردم. از لوکیشن‌های این سریال می‌توانم به ترکیه، تبریز، شیراز، چین و مسکو اشاه کنم. همچنین در سریال «گاندو» بازیگرهای بسیاری حضور دارند و هر کدام در نقشی متفاوت ظاهر شدند.
13971030000262_Test_PhotoN

اصلاح پرس
آقازاده پرنفوذی که روی هوا دستگیر شد
درحالی که در همه سال های پس از انقلاب، سیمای ایران سخت ترین مواضع را درباره حجاب داشته، حالا سریالی تلویزیونی به تهیه کنندگی موسسه شهید آوینی نشان داد خط قرمزها درباره حجاب در این رسانه قابل جابجایی است. به گزارش فرانگر پخش سریال «گاندو» از شبکه سه به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی موسسه آوینی به مدیریت احسان محمدحسنی از ۱۵ خرداد آغاز شده است؛ سریالی که موضوع داغ مفاسد اقتصادی را دستمایه قرار داده و در اولین قسمت کنایه ای هم به موضوع ژن خوب زده است.

photo_2019-06-15_11-11-15
تسنیم
ماجرای پشیمانی رابعه اسکویی و بازی در سریال گاندو
رابعه اسکویی که پیشتر به شبکه های ان ور آبی مهاجرت و کشف حجاب هم کرده بود گفت: من زمانی تصمیم به رفتن گرفتم که حدودا دوسال بود هیچ فیلمنامه ای در ایران به من ‌پیشنهاد نمی‌شد اما بعد از مدتی متوجه شدم این شرایطی که در خارج از ایران است به هیچ وجه با معیارهای من سازگار نیست. وقتی برگشتم رفتار بسیار مناسبی با من شد و مرا پذیرفتند.
این بازیگر سینما و تلویزیون بعد از چند صباحی که در قاب تلویزیون دیده نشده در مجموعه تلویزیونی گاندو که از امشب ساعت 20:45 روی آنتن شبکه سه سیما می رود ایفای نقش کرده است

509924_915
خبرآنلاین
پاسخ تهیه‌کننده «گاندو» به ماجرای حجاب زنان در این سریال
در پی گزارش خبرآنلاین درباره خبرسازی حجاب مسافران پرواز در قسمت اول سریال «گاندو» تهیه‌کننده این سریال که به طور همزمان تهیه‌کننده برنامه هفت هم هست پاسخ داده و گفته مسافران بی‌حجاب درون پرواز، خارجی بوده‌اند. این البته نکته‌ای است که خبرآنلاین خواهان شفاف سازی درباره‌اش شده بود. سریال گاندو را موسسه فیلم‌سازی شهید آوینی ساخته و این شب‌ها از شبکه سوم سیما روی آنتن می‌رود.
مجتبی امینی تهیه‌کننده سریال «گاندو» دراین‌باره گفت: « در سکانس هواپیما، پرواز خارجی و مسافران داخل پرواز هم خارجی بودند و ملیت ایرانی نداشتند پس با حجاب عرف خود در این صحنه حضور داشتند تا ما به صورت کاملا واقعی سکانس را به تصویر بکشیم. سریال «گاندو» سعی کرده  با حفظ روحیه انقلابی تمام واقعیت‌ها را نشان دهد و مطالبات مردمی و مفاسد اقتصادی را براساس مستندات  واقعی به تصویر بکشد و ممکن است هرگونه واکنشی را به همراه داشته باشد. از همه رسانه‌ها و ‌مردم سپاسگزاریم که بازخوردهای مثبت خود را نسبت به قسمت اول با ما مطرح کرده و امیدوارم تا انتها با ما همراه باشند.»

IMG636956042480181396
ایلنا
حواشی صحنه دستگیری یک آقازاده در گاندو
به دلیل بوروکراسی اداری در ارتش از سپاه کمک گرفتیم/ ارتش: کسی به خاطر یک آقازاده دو جنگنده بلند نمی‌کند
صحنه نشاندن هواپیما و دستگیری یک آقازاده در سریال «گاندو» در روزهای گذشته حواشی بسیاری را در برداشته است.  به گزارش خبرنگار ایلنا، سریال گاندو از جمله تولیدات تازه تلویزیون به شمار می‌آید، که پس از پخش اولین قسمت از آن، توجهات بسیاری جلب شد. باتوجه به اهمیت این فرد که در سریال روی آقازاده بودن آن نیز تاکید بسیاری شده بود؛ با تماس مامورین اطلاعات، دو جنگنده سپاه به سمت هواپیما رفته و برای دستگیری جاسوس مورد نظر خلبان هواپیما را مجبور به نشستن در فرودگاه تبریز می‌کنند.
این سکانس از فیلم برای بسیاری از بینندگان تداعی گر داستان عبدالمالک ریگی بود که چند سال قبل به همین صورت و توسط جنگنده‌های ارتش دستگیر شد. ولی دستگیری جاسوس مورد نظر در مجموعه «گاندو» توسط جنگنده‌های سپاه نشان داده شد.
جواد افشار(کارگردان سریال گاندو) درباره سکانس نشاندن هواپیما در سریال گاندو که توسط جنگنده‌های سپاه انجام شده و به نوعی از حیث شباهت به دستگیری ریگی مورد اعتراض ارتش قرار گرفته است، به خبرنگار ایلنا گفت: این اتفاق به صورت مستند چندین بار اتفاق افتاده و تنها مربوط به دستگیری ریگی نبوده است.
وی افزود: برای ما سازندگان هم مطلوب‌تر بود که جنگنده‌های F۴ یا F۵ ارتش این عملیات را انجام می‌دادند ولی الان که جنگنده‌های سپاه این کار را کردند، چیزی از ارزش‌های کار که کم نمی‌کند، اتفاقا این آمادگی را نشان می‌دهد که در هرکجا اگر کوتاهی صورت گیرد دیگر نهاد‌ها پا پیش گذاشته و نمی‌گذارند که کمبودها به چشم بیاید. بنابراین ما از سپاه بسیار ممنون هستیم که این همکاری را با ما کردند.
افشار در ادامه بیان کرد: البته ارتش هم برای همکاری راغب بود ولی در روند کارُ ما وارد بوروکراسی اداری شدیم و به نوعی دچار فرسایش شدیم. وگرنه دستور صریح امیر سیاری برای همکاری با این پروژه صادر شد.
یک منبع آگاه در ارتش گفت: ما دنبال حاشیه نیستیم ولی داستان به صورتی است که همه فکر کنند این آقازاده همان ریگی است. چراکه آیا امکان پذیر است که به خاطر یک آقازاده ما دو جنگنده بلند کنیم.

gandu-15
فارس
توضیحات جواد افشار درباره جوانگرایی ماموران امنیتی «گاندو»
افشار کارگردان مجموعه تلویزیونی «گاندو»: بیش از ۲۰ فرمانده لشگر زیر ۲۵ سال داشتیم که ۸ سال تمام اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ما به دست دشمن تا دندان مسلح بیافتد.بیش از هشتاد درصد رزمندگانمان زیر ۳۰ سال بودند که همه دنیا را از جنگیدن با ما پشیمان کردند.
کسانی که به این موضوع اعتقاد ندارند، دو دسته اند: اول کسانی که نگران بازنشستگی اند و حاضر نیستند نسل پشت سرشان جایگزین شوند و دوم جوانانی که هنوز قدرت و توانایی خود را باور نکرده اند که حتما باید این کار را بکنند. ایران ما بدست جوانان قدرتمندمان ساخته خواهد شد.

حواشی پخش سریال گاندو در سایت‌های ضدانقلاب



صدای تهران
لطفا بیشرف نباشیم! تعفن آنهایی که دانسته علیه فعالان محیط زیست زندانی سریال می‌سازند!
پدرام ابراهیمی نوشت: سریال «گاندو» را دیده‌اید؟ باز هم معاذیر می‌آورید که دست‌اندرکاران این پروژه هم واقعیت را نمی‌دانستند، خبر نداشتند، اثبات نشده بود و چه و چه و چه؟ نه عزیزان من! حقیقت این است که در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که بیشتر هنرمندانش هیچ دغدغه حقیقی در رابطه با اجتماع و انسانیت ندارند.
پایان‌بندی داستان نویسنده ما در ارشاد رد می‌شود، و او زیر بار می‌رود و آن را عوض می‌کند! مگر تو در داستانت حرف نداشتی؟ فقط می‌خواهی کتاب داشته باشی؟  دوران ما دوران پُرهزینه‌شدنِ در شرف است. آنقدر پرهزینه که بی‌شرفی دیگر قبحی ندارد. حقیقت این است که قریب به اتفاق این ستاره‌های مقوایی با آثارشان سبک زندگی‌‌ای هستند که خود در حد افراط در آن غوطه‌ورند.
تعفن آنهایی که دانسته علیه فعالان محیط زیست زندانی سریال می‌سازند. علیرام نورایی‌ها، ناصر طهماسب‌ها، و هر کسی که دانسته مقابل مردم بی‌دفاعش می‌ایستد.
من حرام‌خور، من خودفروش، من هرچه شما بگویید. ولی بیایید ستاره‌های مقوایی را طرد کنیم‌. بیایید از راه‌های صلح‌آمیز و متمدنانه هزینه بی‌شرفی را بالا ببریم.
یا لاااااااقل بیایید علیرام نورایی‌ها را فراموش نکنیم. این موجودات به محض اینکه شامه سگی‌شان بفهمد ورق دارد برمی‌گردد، سریع منتقد و مخالف و انقلابی خواهند شد. بیایید امروزشان را در ذهن‌مان ثبت کنیم


ایران وایر
عبور سریال گاندو از خط قرمزهای صداوسیما
در پی انتشار مطلبی درباره بی حجابی مسافران پرواز در قسمت اول سریال «گاندو»، تهیه‌کننده این سریال که تهیه‌کننده برنامه «هفت» هم هست، گفته است مسافران بی‌حجاب درون پرواز خارجی بوده‌اند.  خبرآنلاین روز جمعه نوشت: «درحالی که در همه سال‌های پس از انقلاب، سیمای ایران سخت‌ترین مواضع را درباره حجاب داشته، حالا سریال گاندو به تهیه‌کنندگی موسسه شهید آوینی، نشان داده است خط قرمزها درباره حجاب در این رسانه قابل جابهجایی است.» سریالی که موضوع داغ مفاسد اقتصادی را دستمایه قرار داده و در اولین قسمت، کنایه‌ای هم به موضوع «ژن خوب» زده است.
در یکی از پربازدیدترین و سیاسی‌ترین سکانس‌های قسمت اول این سریال که عملیات به زمین نشاندن هواپیمای مسافربری توسط نیروهای امنیتی کشور را به تصویر کشیده است، در زمان ورود دوربین به داخل هواپیما، تعداد زیادی از خانم‌های مسافر روسری به سر نداشتند. این خانم‌ها با ورود نیروهای امنیتی، روسری به سر می‌کنند. به نظر می‌رسد این سریال کاملا برگرفته از قصه دستگیری «عبدالمالک ریگی»، رهبر پیشین گروه شبه‌نظامی سنی «جندالله» باشد که بعد در ایران اعدام شد.
خبرآنلاین این اتفاق را یک تحول در به نمایش درآوردن تصاویر زنان کم حجاب یا بی‌حجاب ایرانی عنوان کرده است که تا قبل از این، مانندش در صداوسیما اتفاق نیفتاده بود :«چه بسیار سریال‌هایی که به شکل عادت، حتی تصاویر بسته داخل خانه‌های زن و شوهری هم با حجاب کامل تصویر شده بودند. قبل از این، معاونت سیما گفته بود بر خلاف سریال‌های شبکه نمایش خانگی یا فیلم‌های سینمایی، اعتقادی به استفاده از هنرپیشه خارجی یا کلاه گیس در سریال‌های تلویزیونی نداشته است.»

حواشی پخش سریال گاندو در روزنامه‌ها




سریال گاندو که این روزها از شبکه دو پخش می شود همزمان به موضوع آقازاده ها و همچنین جاسوسانی چون جیسون رضائیان پرداخته است. با توجه به نوع نگاه اصلاح طلبان به پرونده‌های جاسوسی به ویژه پرونده جیسون رضائیان و نظر به نزدیکی این فرد به دولت روحانی، مطابق انتظار روزنامه‌های این طیف درباره این سریال سوکت کردند از سوی دیگر اما رسانه‌های اصولگرا غالبا به تمجید از این سریال پرداختند.
صبح نو: سریال تلویزیونی «گاندو» به کارگردانی آقای جواد افشار این‌ شب‌ها روی آنتن شبکه سه سیما رفته و توانسته مخاطبان زیادی را با خود همراه کند./ واقعیت این است در طول سالیان درازی که بر این سرزمین گذشته، این کشور همواره از رفتار خائنانه زخم خورده است؛ چه خیانت داخلی چه خارجی/ کدام شهروند دوتابعیتی ایرانی-آمریکایی است که به اتهام جاسوسی در کشور دستگیر شود و آمریکایی‌ها حاضر شوند برای آزادی‌اش یک‌میلیارد و 700میلیون دلار هزینه کنند؟ /کدام دوتابعیتی را رییس‌جمهوری آمریکا به ضیافت دعوت می‌کند؟  
روزنامه جوان: رابعه اسکویی که در هیچ اثر تلویزیونی یا سینمایی نقش‌آفرینی و بازی قابل اعتنایی نداشته در مورد علت رفتنش به شبکه ضدخانواده و مبتذل جم که برای از هم گسستن بنیان خانواده نقش‌آفرینی می‌کرد، می‌گوید: «زمانی که تصمیم به رفتن گرفتم، فکر کردم با رفتنم می‌توانم یک کار فرهنگی جدید با معیارهایی که در ذهنم بود در خارج از ایران داشته باشم. وقتی رفتم دو کار هم تولید شد، ولی بعد از مدتی متوجه شدم این شرایط به هیچ وجه به من ربطی ندارد.»
به گفته وی «مسئولان رسانه ملی رفتار بسیار مناسبی با من داشتند و من توانستم پس از ۵/ ۱ سال بازگشت به ایران، با کمک و حمایت‌های مجتبی امینی و جواد افشار دوباره به ایفای نقش در رسانه ملی بپردازم.»
این در حالی است که واقعیت رفتن و بازگشت وی چیز دیگری غیر از اظهاراتش است. چه اینکه براساس قوانین کشور ترکیه، حداقل زمان گرفتن اقامت در ترکیه از سوی سازمان ملل حداقل یک‌سال و حتی تا دو سال ممکن است ادامه پیدا کند و طبیعی است که فرد درخواست‌کننده بعد از بازه زمانی از آن کشور دیپورت می‌شود. از آنجایی که مهلت اسکویی برای گرفتن اقامت در ترکیه در حال اتمام بوده، قطعاً وی از این کشور دیپورت شده است.
صبح نو: جواد افشار در تجربه‌ای جدید به سراغ ساخت قصه‌ای امنیتی رفته و طبیعی است که تولید یک مجموعه اکشن -آن هم در ایران- کار ساده‌ای نباشد. تبدیل یک سوژه واقعی به یک فیلمنامه و سپس تصویری کردن آن کار ساده‌ای نیست. معذوریت‌های امنیتی از یک‌سو و سختی تصویرکردن سکانس‌های اکشن در ایران، آن هم در شرایطی که از شهرک سینمایی و امکانات لازم خبری نیست، قطعاً کار دشواری است/ مهم‌ترین نکته «گاندو» حضور پیام دهکردی است که نقش محوری و ضدقهرمان این کار را برعهده دارد. پیام دهکردی در نقش «جیسون رضاییان» فردی که چند سالی را به اتهام جاسوسی در ایران بازداشت بود، بازی کرده است. علت نام‌گذاری این سریال به نام «گاندو» این است که تنها سرنخ پرونده امنیتی مذکور، تمساح یک جاسوس زن است. این تمساح سرنخ پیگیری پرونده شده و نهایتاً باعث رسیدن ماموران به جیسون رضاییان می‌شود.
وطن امروز: این شب‌ها سریال «گاندو» با مضمونی امنیتی روی آنتن شبکه 3 رفته که در همین قسمت‌های ابتدایی مورد توجه مخاطبان سیما قرار گرفته است و اگر از بعضی نقاط ضعف آن چشم‌پوشی کنیم، می‌توان آن را سریالی کم‌نظیر در موضوع امنیتی دانست که از پرده‌پوشی سریال‌های پیشین تلویزیون با همین مضمون فرسنگ‌ها فاصله دارد؛ روایتی از میان نیروهای امنیتی که چالش آقازادگی، فساد اقتصادی و مساله امنیت ملی را مورد توجه قرار داده است.
بازتاب سریال گاندو در فضای مجازی




سریال "گاندو" که جانشین فیلم های رمضانی شده است از شبکه ۳ سیما پخش می‌شود، این سریال داستان جاسوس آمریکایی "جیسون رضاییان" را که به واسطه برجام به آمریکا تحویل داده شده را به تصویر کشیده است. این سریال در شبکه‌های احتماعی هم مورد توجه قرار گرفته و طبق داده کاوی‌ها، 1456 توییت و ریتوییت در این باره منتشر شده که حدود 6 میلیون و 789 هزار مرتبه بازدید داشته است.


کلیت این سریال و همچنین برخی بخش های آن مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است؛ توییت‌های منتشر شده در این باره که هم به شکل انتقادی و هم حمایتی بوده است در ادامه می‌آید:

توییت‌های همسو
در توییتر عده از کاربران همسو از این فیلم استقبال کرده و بدلیل نشان داده شدن برخی بخش های سیستم اطلاعاتی و همچنین بروز بودن موضوع درباره مفاسد اقتصادی و سیاسی جذب آن شده اند




توییت‌های غیرهمسو و انتقادی

برخی کاربران نیز علاوه بر انتقاد به معنی گاندو در زبان های دیگر کشورها به محتوای سیاسی فیلم و یا غیرقابل باور بودن موضوع آن اشاره داشته اند. چند کاربر اصلاح طلب و یا خارج نشین نیز درباره فعالان محیط زیستی توییت زده
و عوامل سریال را مورد سرزنش قرار داده اند.























تلگرام
کانال های تلگرامی همسو پیش از پخش این سریال پیش خبر زمان و شبکه تلویزیونی که سریال گاندو را پخش می کند منتشر کردند و در ادامه برخی سکانس ها و یا برخی دیالوگ های این فیلم را به صورت بریده شده منتشر کردند. بخشی از سکانس که درباره حجاب مسافران هواپیما در زمان بازداشت یک مسافر به تصویر کشیده مورد توجه اغلب کانال های پر ممبر همچون خبری فوری قار گرفت و منتشر شد.  برخی کانالها به مشابهت این سریال با سرگذشت ریگی و نحوه بازداشت او اشاره کردند و برخی به همزمانی آزادی نزار زاکا همزمان با پخش این فیلم که سرگذشت جیسون رضاییان را به تصویر می کشد.




اینستاگرام
در این شبکه اجتماعی عمدتا بازیگران این سریال در صفحات شخصی خود به تبلیغ این فیلم پرداخته اند و همچنین حواشی حضور رابعه اسکویی که چند سال گذشته به شبکه جم تی وی ترکیه پیوست و حالا بازگشته و در این سریال ایفای نقش کرده است هم مورد توجه قرار گرفته است. برخی کاربران نیز ویدیوی یک سکانس از این فیلم که مربوط به حجاب مسافران هواپیما است را بازنشر داده اند.



جمع‌بندی
براساس اطلاعات منتشر شده در فضای رسانه‌ای و مجازی می‌توان گفت سریال گاندو در فاصله بعد از ماه‌رمضان بدلیل بدیع بودن موضوع خود تاکنون توانسته بخش زیادی از مخاطبین تلویزیون را جذب کند، از طرف دیگر این سریال بدلیل توجه ویژه‌ای که به جیسون رضائیان، جاسوس آمریکایی داشته مورد نقدوبررسی رسانه‌های اصولگرا واقع شده است با این حال شایعات منتشر شده در خصوص نفوذ رضائیان به دفتر روحانی این سریال را از نظر رسانه‌های اصلاح‌طلب مورد غضب یا بایکوت قرار داده است؛ پرداختن این سریال به مساله پرونده جاسوسانی که به عنوان فعالین محیط زیست معروف شده‌اند هم از موضوعاتی است که موجب شده فعالین ضدانقلاب توجه ویژه‌ای به این سریال داشته و به فحاشی یا انتقاد از بازیگران این سریال بپردازند.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/9786