printlogo


تداوم موفقیت‌های ملی‌پوش معلول قم با طلای آسیا
تداوم موفقیت‌های ملی‌پوش معلول قم با طلای آسیا
کد خبر: 9861
موفقیت‌های ملی‌پوش هیات جانبازان و معلولین استان قم در میادین برون‌مرزی با کسب مدال طلای دیگری از پیکارهای 2019 قهرمانی آسیا استمرار یافت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، از سال 2013 است که یک چهره مستعد، با انگیزه، بلند قامت و پرتلاش به نام حسین گلستانی با درخشش در رشته والیبال نشسته و عضویت تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان ایران، هر ساله موفقیت‌ها و افتخارات زیادی را برای ورزش قم و کشورمان به ارمغان می‌آورد.

این چهره پرافتخار عضو تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در پیکارهای دو دوره پارالمپیک، چندین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و جهان و چند جام بین‌قاره‌ای بوده و جالب این است که از تمامی این میادین مدال کسب کرده و هم اکنون پرافتخارترین ورزشکار قم در هیات جانبازان و معلولین به شمار می‌رود.

گلستانی در جدیدترین موفقیت خود توانست همراه با تیم ملی والیبال نشسته ایران عنوان نخست و مقام قهرمانی پیکارهای سال 2019 آسیا را کسب کند، مسابقاتی که در شرق قاره کهن به میزبانی کشور چین به انجام رسید و تیم کشورمان با شکست تیم ملی چین مقتدرانه روی سکوی نخست جای گرفت.

گلستانی یکی از بهترین‌های تیم ملی ایران در این رقابت‌ها بود و با درخشش خود با پیراهن شماره 9 تیم ملی عنوان ارزشمندترین بازیکن آسیا را کسب کرد، در شرایطی که ملی‌پوشان کشورمان در این بازی‌ها دو بار با تیم ملی چین بازی کردند و هر دو بار با غلبه بر این تیم به روند شکست‌ناپذیری خود در آسیا نیز ادامه دادند.

هم‌تیمی‌های ملی‌پوش والیبال نشسته قم در دیدار نهایی به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 7 و 28 بر 26 تیم ملی چین را مغلوب کرده و با هدایت هادی رضایی مربی با سابقه این رشته قهرمانی دیگری را در قاره کهن جشن گرفتند، موفقیت ارزنده‌ای که تیم ملی ایران در راه کسب آن تیم‌های ملی کامبوج، تایلند، چین، قزاقستان، ژاپن و کره‌جنوبی را شکست داد.

رقابت‌های 2019 قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با حضور هفت تیم در مجموعه ورزشی هوآمارک شهر بانکوک برگزار شد و تیم ملی والیبال نشسته مردان کشورمان در حالی قهرمان شد که پیش از این با کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۸ هلند، سهمیه مستقیم پارالمپیک توکیو را کسب کرده بود.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/9861