تهیه‌کننده موفق صداوسیما در گفتگو با قم فردا:

رشد و شکوفایی انقلاب در ۴۲ سال گذشته بی‌نظیر و ستودنی است

تهیه‌کننده انقلابی و موفق صداوسیما با اشاره به پیشرفت‌های انقلاب اسلامی ایران گفت: رشد و شکوفایی انقلاب در 42 سال گذشته بی‌نظیر و ستودنی است.

محمود آرزومندی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی پدیده مهمی هست که در این قرن و دورانی که همه دنیا به‌سرعت به سمت مادیات در حال حرکت هستند با پیشوایی و رهبری حضرت امام (ره) و همراهی مراجع عظام، علما و بزرگان و متفکرین دینی به وقوع پیوست.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی توانست در دنیا تئوری جدیدی را مطرح کند و آن نظام جمهوری اسلامی بود که بر اساس آن حکومتی در دنیا تشکیل شود که نه حامی نظام سرمایه‌داری غرب و نه همراه نظام کمونیسم شرق باشد و برگرفته از کتاب خدا و فرمایشات ائمه معصومین (ع) باشد.

آرزومندی تأکید کرد: یکی از اتهامات گروهک‌های چپ‌گرا به نهضت امام خمینی (ره)، سازش با آمریکا بود. علت این ادعا هم آن بود که شرط لازم پیروزی انقلاب‌ها را قیام مسلحانه می‌پنداشتند و پیروزی مردمی انقلاب بدون اتکا به گروه‌های مسلح را غیرممکن می‌دانستند اما پیروزی انقلاب تنها به اتکای قدرت مردم بدون وابستگی به ابرقدرت‌ها و حتی بدون وابستگی به گروهک‌های مسلح، درستی نظریه امام را - پیروزی با مشارکت عمومی مردم - اثبات کرد.
وی تصریح کرد: همگان شاهد بودند که انقلاب اسلامی تنها انقلابی بود و هست که بدون اتکا به‌نظام سیاسی ابرقدرت‌های دنیا شکل‌گرفته، پیروز شده و ادامه حیات داده است و علی‌رغم ۴۲ سال دشمنی و تقابل شبانه‌روزی ابرقدرت‌های دنیا و مخصوصاً کشورهای منطقه، کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران مثبت و قابل دفاع است.
تهیه‌کننده گروه اقتصاد صداوسیما تأکید کرد: مقایسه علمی و دقیق شرایط امروز ایران با سال ۵۷ حکایت از آن دارد که رشد و شکوفایی و پیشرفت ایران امروز با ایران دوره پهلوی اصلاً قابل قیاس نیست.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/24076
اخبار مرتبط

نظرات شما