درخواست عضو ارشد حماس برای مقاومت همه جانبه علیه صهیونیست‌‎ها

عضو ارشد جنبش حماس به دنبال افزایش حملات شهرک نشینان صهیونیست به کرانه باختری، احزاب و گروه‌های فلسطین را به مقاومت همه جانبه دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از پایگاه اینترنتی فلسطین آنلاین، عبدالحکیم حنینی، عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در سایه افزایش حملات شهرک نشینان صهیونیست به کرانه باختری، احزاب و گروه‌های فلسطین را به مقاومت همه جانبه دعوت و تاکید کرد مقاومت همان راهی است که می‌تواند حملات شهرک نشینان صهیونیست را متوقف کند و به آنان اجازه ندهد زمین هایمان را مصادره کنند.

عبدالحکیم حنینی، اتحاد ملی و راه اندازی مقاومت همه جانبه دو گزینه مقابله با حملات شهرک نشینان صهیونیست به شهر‌ها و روستا‌های فلسطینیان در کرانه باختری عنوان کرد و به رژیم صهیونیستی هشدار داد: «هزینه ادامه حملات شهرک نشینان صهیونیست به شهر‌ها و روستا‌های ما در کرانه باختری و ادامه این حملات وحشیانه را سران اشغالگر و شهرک نشینان پرداخت خواهند کرد، زیرا ملت قهرمان ما توان دفاع از خود و واکنش نشان دادن به تجاوز را دارد.»

وی عملیات قهرمانانه نابلس که یکی از افراد به اصطلاح «شبیبه التلال» (شهرک نشینان تندرو و افراطی ساکن کرانه غربی) را هدف قرار داد، پیامی آشکار با این مضمون دانست که ملت ما هرگز در دفاع از خود و سرزمین خود تردید نخواهد کرد.

دفتر هماهنگی امور بشردوستانه اراضی اشغالی فلسطین وابسته به سازمان ملل اعلام کرده است از ماه ژانویه تا نوامبر سال میلادی جاری ۴۲۷ مورد حمله شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری از جمله شرق قدس ثبت شده است.

همچنین بیش از یکصد فلسطینی دیروز (شنبه) در حمله صهیونیست‌های شهرک نشین در مناطق مختلف نابلس در کرانه باختری اشغالی رود اردن زخمی شدند و محله الشیخ جراح در شهر اشغالی قدس نیز صحنه درگیری شدید فلسطینیان و نظامیان صهیونیست بود.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/30217
اخبار مرتبط

نظرات شما