تسهیلات بلاعوض به مؤسسات و نهادهای قرآنی با طرح‌های مبتکرانه اعطا می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان آمادگی دارد به مؤسسات و نهادهای قرآنی که طرح‌های مبتکرانه، جامع و کاملی دارند، تسهیلات بلاعوض اعطا کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید موسی حسینی کاشانی امروز در شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی استان که به ریاست آیت‌الله سعیدی و با حضور جمعی از مدیران و فعالان عرصه‌های قرآنی و فرهنگی در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان آمادگی دارد به مؤسسات و نهادهای قرآنی که طرح‌های مبتکرانه، جامع و کاملی دارند، تسهیلات بلاعوض اعطا کند.

وی با اشاره به اختصاص اعتبارات فرهنگی و قرآنی به استان قم افزود: این اعتبار طرح محور است و مؤسسات قرآنی می‌توانند طرح‌های خود را به اداره کل ارشاد اسلامی استان قم ارائه کنند و در صورت تصویب در کمیته مربوطه اعتبارات از 10 تا 100 میلیون تومانی به طرح‌های ویژه قرآنی تعلق می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عملیاتی بودن و هدفمندی را دو ویژگی مهم طرح‌های قرآنی و فرهنگی برای برخورداری از این طرح حمایتی برشمرد و بیان کرد: اگر طرح‌ها قابلیت بیشتری داشته باشند امکان بررسی آن‌ها برای بهره‌مندی از حمایت‌های کشوری نیز فراهم است.

حسینی کاشانی عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به پیگیری‌های انجام‌شده حداقل 70 موسسه در استان قم بتوانند از این اعتبار حمایتی بهره‌مند شوند و طرح‌های قرآنی و فرهنگی خود را اجرا کنند، سال گذشته 12 موسسه در استان قم با دریافت 400 میلیون تومان توانستند طرح‌های خود را به مرحله اجرا برسانند.

وی خاطرنشان کرد: تا یک ماه آینده فرصت ارسال طرح باقی است، طرح‌های ارسالی باید ازنظر اعتبارات و خروجی مشخص باشد و اولویت با طرح‌هایی است که زودتر ارسال شود.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/30675
اخبار مرتبط

نظرات شما