جشنواره ملی «مادرم» در قم برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی ، اظهار کرد: اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت در ایام سالروز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن جشنواره ملی مادرم را در بستر فضای مجازی برگزار می‌کند.

وی اضافه کرد: این جشنواره از ۲۷ دی‌ماه تا ۷ بهمن ماه در سه بخش پویش دست بوس، برگزاری جشن خانگی و مسابقه کتابخانی در سه بخش عمومی، کودک و نوجوان برگزار و به برگزیدگان جوایزی از جمله پلاک طلای یا زهرا و بسته‌های فرهنگی فاطمی و رضوی اهدا می شود.

معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه تکریم مادران به‌عنوان یک موضوع مهم در روایات دینی مورد تاکید قرار گرفته است، عنوان کرد: در پویش «دست‌بوس» علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال عکس، فیلم و یا گزارشی از خدمت به مادران خود و یا بوسیدن دست مادران به شبکه ملی خانواده فاطمی به نشانی www.fatemi.amfm.ir تا ۷ بهمن ماه در این جشنواره شرکت کنند.

وی ادامه داد: در بخش «جشن خانگی» نیز علاقه مندان می توانند با برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها در خانه و ارسال تصاویر آن در سایت شبکه ملی خانواده فاطمی در این جشنواره شرکت کنند.

احمدی با اشاره به اینکه برگزاری محافل مذهبی در منازل موجب ارتقای معنویت خانواده‌ها می‌شود، افزود: افرادی که می‌خواهند مجلس جشن در خانه‌ها داشته باشند می‌توانند با مراجعه به سایت شبکه ملی خانواده فاطمی و تکمیل فرم مربوطه از اعزام سخنران و مولودی‌خوان به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: در بخش «مسابقه کتابخوانی» نیز علاقه مندان باید با مراجعه به سایت شبکه ملی خانواده فاطمی به نشانی www.fatemi.amfm.ir در بخش‌ عمومی از کتاب «محبوبه عرش»، بخش نوجوان از کتاب «یک رهبر به تمام معنا» و بخش کودک از کتاب «فاطمه و فاطمه» در این مسابقه شرکت کنند.


انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/30833
اخبار مرتبط

نظرات شما