اقدام انقلابی وزارت کشور در عزل فرماندار هتاک؛

تودهنی دولت رئیسی به مسئولی که می خواست توی دهن خبرنگار بزند!

دولت مردمی آیت الله رئیسی با عزل فرماندار رفسنجان ثابت کرد دوران بدزبانی با خبرنگاران گذشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،به نقل از راه آرمان روز گذشته نشست خبری سرپرست فرمانداری رفسنجان با حواشی همراه بود که در این جلسه پورمحمدی پاسخی توهین آمیز به سوال یکی از خبرنگاران می دهد.

بعد از آن واکنشهایی در فضای مجازی نسبت به این برخورد ناشایست فرماندار رفسنجان نسبت به خبرنگار منتشر می شود.

ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات داخلی در واکنش به این موضوع در اینستاگرام خودنوشت: «دهان خبرنگار می زنید؟ قرار بود مردم ولی نعمت مسئولان باشند، خبرنگار هم صدای مردم است. گوش و چشم مردم است.»

همچنین تقی زاده مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان در حساب اینستاگرام خود پستی با این مضمون منتشر کرد: « به عنوان عضو کوچکی از روابط عمومی، متعهد به دفاع از فعالیتهای خبرنگاران و آزادی بیان هستم. خبرنگار مهمترین ناظر بر مدیران و صدای جمعه است. رسانه ها از مولفه های مهم قدرت سیاسی هستند وبر حیات سیاسی آنها تاثیرگذار. برخورد توهین امیز با خبرنگاران پذیرفتنی نیست و محکوم است.

علاوه براین علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در توییتی نوشت: «دوران بدزبانی با خبرنگاران گذشته است؛ دولت مردمی، پاسخگو و حفظ کرامت خبرنگاران از سوی دولت مردان ضروری است»

دقایقی بعد از این توییت خبر عزل سرپرست فرمانداری رفسنجان از سوی وزارت کشور بر روی خروجی رسانه ها قرار گرفت.

این اقدام انقلابی دولت آیت الله رئیسی چنان به جان اصحاب رسانه و مردم نشست که خاطرات تلخ بدرفتاری مدیران دولت روحانی از وزیر گرفته تا استاندار و فرماندار را در اذهان تداعی کرد و بی تفاوتی که رئیس دولت قبل نسبت به منتقدان داشت.

بد نیست مروری بر یکی از برخوردهای ناشایست مدیران دولت روحانی با اصحاب رسانه داشته باشیم: عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی دولت روحانی در حاشیه یکی از نشست های هیئت دولت در پاسخ به سؤال خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه گفته شده ایرباس سوم که به ایران آماده است مرجوعی کشور کلمبیا است،آیا این موضوع صحت دارد و شرایط آن اکنون چگونه است گفت: مرجوعی یعنی چی، این حرف های عجیبی است.

در ادامه اما وزیر راه  پس از قطع دوربین نسبت به این سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان واکنش دیگری نشان داد و به خبرنگار گفت: خبرنگار باید یک جُو عقل داشته باشد!

وزیر راه بعد از این سخنان میکروفن خبرنگار را گرفته و قصد پرت کردن آن را داشت و با لحن فریادگونه گفت: شما حرفه ای نیستید و از خبرنگاری سر در نمیارید برید بابا!

البته این تنها توهین وزیر نبود که نه با عذرخواهی همراه بود و نه واکنشی از سوی دولتمردان و رئیس دولت برای برخورد با وی صورت گرفت.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/31743
اخبار مرتبط

نظرات شما