سخنگوی شورای اسلامی شهر قم:

برخی از شهروندان در تملک ها همکاری نمی کنند/معضل مطب‌های پزشکی در واحدهای مسکونی

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه معضل مطب‌های پزشکی در واحدهای مسکونی، گفت: در پروژه های شهری مهمترین بخش تملک هاست که برخی از شهروندان همکاری نمی کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  محسن محرری سخنگوی شورای اسلامی شهر قم امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز ملی شوراها با اشاره به مهمترین پروژه استان ، گفت: بلوار جمهوری و فاز 5عمار یاسر امروز از پروژه های مهم استان می باشد و در این پروژه ها تملک ها از سخت ترین مراحل است.
وی ادامه داد: در فاز 5عمار یاسر اقدامات خوبی انجام شده است اما برخی از پلاک ها همکاری خوبی ندارند و همین مسئله موجب کند شدن پیشرفت پروژه پروژه می شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به موضوع پارکینگ مجتمع های پزشکی سطح شهر، گفت: اگر پزشکی در محل زندگی خود طبابت کند نیاز به پارکینگ نیست اما امروز در برخی از مجتمع های پزشکی، پزشکان مشغول طبابت هستند اما هیچ پارکینگی برای آنها در نظر گرفته نشده است که این خلاف قانون می باشد.

وی در ادامه افزود: صنف ها هر ساله مبلغی تعیین شده را به عنوان عوارض صنفی پرداخت می کنند که این موضوع همچنان برقرار می باشد و لغو نشده است و قانونی هم است.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/33210
اخبار مرتبط

نظرات شما