مدیر حرم بانوی کرامت خبرداد؛

توزیع بیش از ۱۴۰ هزار افطاری توسط مواکب در ماه مبارک رمضان

مدیر حرم مطهر بانوی کرامت از توزیع بیش از 140 هزار افطاری توسط مواکب مستقر در حرم مطهر خبر داد و گفت: خادمان مواکب پدافند هوایی ارتش، هیأت فاطمیون، هیأت معزالمؤمنین و خدمات سالمندان در شب‌های ماه رمضان پذیرای زائران حرم بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام علی اشرف عبدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان ۴ موکب در حرم مطهر بانوی کرامت به زائران خدمت رسانی دارند و همه روزه توزیع افطاری و پذیرایی از زائران در این مواکب انجام شده است.

وی افزود: فعال‌ترین موکب حرم مطهر در ماه مبارک رمضان، موکب خادمان خدمات سالمندان حرم مطهر است که در صحن‌های جواد الائمه(ع)، پیامبر اعظم(ص) و میدان آستانه به صورت منظم از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان ماه مبارک هر روز ۴ هزار وعده سوپ و حلیم را در هنگام افطاری و در شب های قدر نیز در مجموع ۱۴ هزار سحری را در میان زائران توزیع کرده است.

مدیر حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: موکب هیأت فاطمیون قم نیز موکب دیگری است که در ماه مبارک رمضان در حرم مطهر فعال بوده و از ۲۰ فروردین ماه تا پایان ماه مبارک رمضان هر شب ۳ هزار شربت، در شب میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام ۶ هزار افطاری و در شب‌های قدر پنج هزار افطاری را میان زائران در صحن پیامبر اعظم(ص) توزیع کرده است.

وی گفت: موکب ارتش جمهوری اسلامی ایران و شهدای دروازه ری نیز در ایام قدر از ۳۱ فررودین تا ۴ اردیبهشت در صحن پیامبر اعظم(ص) فعال بوده و در مجموع نزدیک به ۶۰ هزار افطاری را میان وعده و اقلام فرهنگی میان زائران توزیع کرده‌اند.

عبدی افزود: همچنین موکب معز المؤمنین نیز در شب و شام میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام در صحن جواد الائمه فعال بوده و در مجموع ۱۰ هزار شربت و ۲ هزار و ۵۰۰ کیک در میان زائران توزیع کرده است.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/33238
اخبار مرتبط

نظرات شما