مدیرکل روابط عمومی استانداری قم:

روابط عمومی‌ها باید در جایگاه تصمیم‌سازی قرار بگیرند

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم گفت: روابط عمومی باید نهاد تصمیم‌ساز باشد یا اینکه حداقل در تصمیم‌گیری‌ها موثر باشد زیرا عنصری مهم و دارای جایگاه تاثیرگذار در هر سازمانی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، علی فردوسی در همایش گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی که در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار شد اظهار کرد: درک جامعی از روابط عمومی در بین روابط عمومی‌های ادارات وجود ندارد.
وی افزود: روابط عمومی باید نهاد تصمیم‌ساز باشد یا اینکه حداقل در تصمیم‌گیری‌ها موثر باشد زیرا عنصری مهم و دارای جایگاه تاثیرگذار در هر سازمانی است.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم با بیان اینکه به دستگا‌ه‌ها ابلاغ شده حق ندارند بدون هماهنگی استانداری، مدیران روابط عمومی را منصوب یا عزل کنند گفت: دلیل ابلاغیه مذکور این است که باید از نظر حرفه‌ای افرادی که در مدیریت روابط عمومی هستند تایید شوند.
وی ادامه داد: در دوره‌های آموزشی باید شیوه‌ها و اصول تولید محتوا به مدیران روابط عمومی آموزش داده شود، در واقع فرآیندهای تولید، جایگاه مسئله و شیوه طراحی پیام باید به این دسته از مدیران آموزش داده شود آنها بتوانند بین شیوه‌های دسته‌بندی و قالب‌بندی محتوا تمایز قائل شوند تا بتوانند در نهایت، مدیریت کار را در این حوزه بر عهده بگیرند.
فردوسی، مهندسی پیام را یکی از مهمترین کارکردهای روابط عمومی‌ها برشمرد و افزود: مدیران روابط عمومی نباید پست‌های متعدد سازمانی را بر عهده بگیرند یا بر عهده آنها گذاشته شد، زیرا جایگاه روابط عمومی بالاتر از این مسائل است.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم عنوان کرد: روابط عمومی‌ها باید امکانات و اختیارات لازم برای تحقق انتظارات ملی و استانی را از مدیران کل خود مطالبه کنند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/33487
اخبار مرتبط

نظرات شما