چگونگی طرح شکایات در سامانه جدید ۱۳۷ | تماس ۴ میلیون مخاطب از ابتدا تا امروز | ثبت ۱۸ هزار تماس در برخی از روزها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، رضا ناصری سرای  درباره عملکرد سامانه جدید ۱۳۷ در تهران توضیح داد:‌ در گذشته دو سامانه ۱۸۸۸ و ۱۳۷ در شهرداری تهران برای ارتباط مردمی تعریف شد که در واقع کارکرد سامانه ۱۳۷ برای گزارش‌های فوریتی و ارائه خدمات شهری و کارکرد سامانه ۱۸۸۸ برای رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات، شکایات و تشکرات بود. اما اکنون هر دو سامانه با کارکردهایی که دارند در یک سامانه با عنوان ۱۳۷ پلاس تجمیع شده‌اند که در این یکپارچه‌سازی سعی کرده‌ایم از ظرفیت فناوری‌های نوین بهره برده و در مسیر هوشمندسازی حرکت کنیم.
او در ادامه به آخرین عملکرد سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ اشاره کرد و گفت: حدود ۴ میلیون مخاطب ثابت با شماره‌های متفاوت  از ابتدا تا کنون در این دو سامانه پیام ثبت کرده‌اند و این نشان‌ می‌دهد مردم ارتباط خوبی با این سامانه‌ها گرفته‌اند که ما برای رضایتمندی بیشتر و عملکرد مطلوب‌تر، هر دو سامانه تجمیع و راه‌های ارتباطی دیگری نیز به آن افزوده شده است.
سرپرست مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (+۱۳۷) افزود: در طول این سال‌ها میانگین ۶ هزار تماس با این دو سامانه ثبت شده است که در برخی از روزها به ۱۸ هزار مورد هم رسیده است.
 
اودرباره راه‌های ارتباطی جدید شهروندان با این درگاه واحد شهری گفت:‌ به منظور افزایش ارتباط مردم با این سامانه راه‌های مختلف و مزیت‌های دیگری به آن طراحی شده است به طوری که شهروندان می‌توانند ضمن تماس با سامانه +۱۳۷، درخواست‌ و پیام‌های‌شان را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام و تلگرام، واتس اپ، بله و ...)، در نرم افزار تهران من و در وب سایت Tehran.ir  و یا در سایت ۱۳۷plus.tehran.ir ثبت کنند.
ناصری سرای به مزیت‌های ثبت پیام و پیگیری آن در فضای مجازی اشاره کرد و گفت:‌ این شیوه موجب می‌شود تا ثبت پیام‌ها توسط شهروندان با سرعت انجام شود و شهروندان پس از دریافت کد رهگیری مراحل اجرا و رسیدگی به مشکل را در وب سایت Tehran.ir یا در سایت ۱۳۷plus.tehran.ir پیگیری کنند و همچنین عکس یا ویدئو را برای نظارت دقیق‌تر بارگذاری کنند. 
 
او ادامه داد: برای رسیدگی به مشکلات در سریع‌ترین شکل ممکن و تقویت عملکرد سامانه سعی در افزایش نیروی انسانی داریم که دیگر شهروندان در ترافیک برقراری ارتباط نمانند.
روزگذشته سامانه ۱۳۷ پلاس با تجمیع دو سامانه ۱۸۸۸ و ۱۳۷ به منظور ارتباط موثرتر با شهروندان با حضور شهردار تهران رونمایی و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/33514
اخبار مرتبط

نظرات شما