درخشش دانشجویان علوم پزشکی قم در المپیاد ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، حرمتی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: این المپیاد علمی، یکی از المپیادهای مهم در عرصه علوم پزشکی است که دانشجویان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم با اقتدار توانستند در تمامی حیطه های المپیاد حائز رتبه شده و خوش بدرخشتند.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در حیطه آموزش پزشکی، سید محمدمهدی احمدزاده و سید مهدی مهاجران در حیطه استدلال بالینی، سارا افشاری و نرگس کلهر و در حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم نیز الهام علیرضائی و محمدرضا عزیزخانی حائز رتبه برتر شدند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: همچنین در حیطه تفکر علمی در علوم پایه محمدصدرا ثقفی و مهدیار محمودی، در حیطه مطالعات میان رشته ای سلامت، زهرا حقی، پرهام نکوطلبان، محمد جعفر معزی و محمدمهدی وهابی و در حیطه مدیریت نظام سلامت کیمیا جزی و سید هاشم علوی رتبه های برتر را کسب کردند.
 
حرمتی بیان داشت: جا دارد که کسب این موفقیت بزرگ را به دانشجویان عزیز، مدرسین گرامی المپیاد و کارشناسان خدوم و پرتلاش مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه (EDC) تبریک گفته و آرزوی موفقیت های بیشتر برای دانشجویان در مراحل آتی چهاردهمین المپیاد علمی علوم پزشکی کشور داشته باشم.

 


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/34650
اخبار مرتبط

نظرات شما