تنفس اسیدی مردم سلفچگان + فیلم

یکی از کارخانه های شهرک صنعتی سلفچگان از هفته قبل این شدت از آلودگی را تولید می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، یکی از کارخانه های شهرک صنعتی سلفچگان از هفته قبل این شدت از آلودگی را تولید می کند.

البته آلودگی هوای منطقه سلفچگان فقط محدود به این کارخانه نیست و چندین سال است کارخانه های مستقر در شهرک صنعتی سلفچگان تنفس را برای اهالی سلفچگان سخت کرده اند و با وجود پیگیری های متعدد فعالان محیط زیست ، اهالی سلفچگان و امام جمعه سلفچگان هیچ نتیجه ای حاصل نشده است.

رییس کل دادگستری استان قم در پاسخ به سوال خبرنگار قم فردا در خصوص ورود دستگاه قضا به مسئله آلودگی برخی کارخانجات مستقر در سلفچگان گفت: این موضوع به قدری اهمیت داشت که در سفر اخیر رییس قوه قضاییه به قم یکی از موضوعاتی که مورد بررسی قرار گرفت همین مسئله بود و ماموریتی به مدیر سازمان بازرسی کل کشور داده شده تا مشکلات بخش سلفچگان به صورت کشوری بررسی و پیگیری شود.

مظفری اضافه کرد:  پرونده های تحت عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی باید وصول شود هر گزارشی در این زمینه وصول شود با جدیت ورود کردیم.

وی بیان داشت: این مسئله بیشتر از یکسال است که در شورای تامین استان جز دغدغه های استان است و به دنبال راهکار هستند از طرفی نمی توان به دلیل معضلات اقتصادی کارخانه ها را تعطیل کرد از طرفی هم اگر این ها را آزاد بگذاریم از فیلتر هوا استفاده نمی کنند و باعث مشکلات زیست محیطی می شوند.
 
http://qomefarda.ir/35658
اخبار مرتبط

نظرات شما