هزار و ۴۰۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به قم اختصاص یافت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: امسال هزار و ۴۰۷ میلیارد تومان از بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ ویژه تسهیلات اشتغال به استان اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محسن امیدیان روز چهارشنبه در کارگروه اقتصاد، اشتعال و سرمایه‌گذاری در سالن کرامت استانداری، افزود: احیای واحدهای راکد صنعتی در سطح روستاها و مناطق شهری در اولویت ارائه تسهیلات اشتغال پایدار باشد.

وی با تاکید بر پرداخت تسهیلات به متقاضیان دارای اهلیت، گفت: انحراف منابع و تسهیلات در بخش گردشگری بیشتر از سایر حوزه‌های اقتصادی بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم ادامه داد: برای ایجاد ارزش افزوده از صنایع مزیت دار استان مانند صنعت چوب و مبلمان، کفش و غیره باید بازار عرضه و معرفی کالا در بستر مجازی و فضاهای نمایشگاهی فراهم شود.

وی اظهار کرد: بسیاری از روستائیان توانایی و شناختی از ظرفیت‌های معرفی محصولات خود را ندارند و در این شرایط لازم است دستگاه‌های استانی با ایجاد زیرساخت‌ها به کمک اشتغال پایدار روستایی بیایند.

وی با بیان اینکه تقریبا سرمایه گذاری ما در طرح‌های کلان هفت برابر طرح‌های خرد است، خاطرنشان کرد: اما اشتغال آفرینی این طرح‌های کلان کم‌تر از طرح‌های خرد است.


انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/35751
اخبار مرتبط

نظرات شما