سازمان هواپیمایی: فروش پروازهای اربعین بدون اختلال ادامه دارد

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به این که فروش پروازهای اربعین بدون اختلال در حال انجام است، گفت: حمل‌ونقل هوایی حداکثر می‌تواند ۱۰۰ هزار تقاضا را پوشش دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، «حسن خوشخو» در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: فروش بلیت پروازهای اربعین همچنان ادامه دارد و در زمان حاضر سه شرکت ایرتور، آتا و قشم‌ایر در حال فروش بلیت پروازهای اربعین هستند.

وی با بیان این‌که عملکرد شرکت‌های هواپیمایی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری در حال رصد است، افزود: با توجه به قیمت بلیت رفت و برگشت پروازهای اربعین، درخواست بسیار زیادی برای سفر به عتبات عالیات وجود دارد.

وی ادامه داد: بر اساس برآورد صورت گرفته حدود 5 میلیون نفر در اربعین امسال به عراق سفر می‌کنند؛ اگر 10 درصد برای بخش هوایی درخواست داشته باشند حدود 500 هزار نفر می‌شود. این در حالی است که صنعت بیشتر از 100 هزار تقاضا را نمی‌تواند پاسخ دهد.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت‌ها همچنان در حال فروش بلیت پروازهای اربعین هستند و اختلالی در این روند به وجود نیامده است.

به گزارش تسنیم، در حالی خوشخو از نبود اختلال در روند خرید بلیت پروازهای اربعین سخن می‌گوید که به دلیل بالا بودن تقاضا، سامانه فروش بلیت برخی از شرکت‌های هواپیمایی از دسترس خارج شده است. مسئولان ستاد اربعین از زائران خواسته‌اند که برای خرید بلیت عجله نکنند؛ چون با مراجعه هم‌زمان به شرکت‌های هواپیمایی، سایت‌های فروش از دسترس خارج شده و امکان عرضه بلیت نیست.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/36135
اخبار مرتبط

نظرات شما