لوازم یدکی لیفان 520

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، یکی از محصولات شرکت لیفان، خودرو لیفان 520 می باشد. این خودرو در شرکت لیفان طراحی در کشور چین ساخته شده است.لوازم یدکی لیفان 520 که ساخت کشور تولید کننده خودرو، یعنی چین هستند و با کیفیت و استانداردهای این رعایت شده در این خودرو تهیه شده‌اند. لوازم یدکی لیفان 520 را می‌توان در فروشگاه ما، یعنی فروشگاه سهند یدک ، با قیمتی مناسب و به صرفه تهیه کنید و از خرید محصولی اصل و با کیفیت اطمینان حاصل کنید.


 
  • معرفی لیفان 520

مدل لیفان 520 یک سدان چهار در و پنج سرنشینه کلاس C است که توسط شرکت چینی لیفان تولید می شود. اولین تولید این خودرو در چین در سال 2005 انجام شد. در ابتدا شرکت لیفان به تولید موتور سیکلت، اسکوتر و موتور برای آنها مشغول بود و لیفان 520 اولین تولید این شرکت در بازار خودرو است. شرکت لیفان به خوبی می دانست که تجربه و تجربه لازم در صنعت خودروسازی را ندارد و به همین دلیل برای کمک به خودروساز ژاپنی مزدا مراجعه کرد. این دو شرکت با همکاری یکدیگر لیفان 520 را ساختند.

لیفان زیر کاپوت خودرو یکی از سه موتور چهار سیلندر شانزده سوپاپ با ظرفیت ها و ظرفیت های مختلف موتور را نصب کرد. قدرت موتور به ترتیب 89 اسب بخار، 106 اسب بخار (در 6000 دور در دقیقه) و 116 اسب بخار (در 5600 دور در دقیقه) است. که در ایران موتور 106 است بخاری استفاده شد. بسته به حجم موتور، شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت در لیفان 520 از 10 تا 14 ثانیه و حداکثر سرعت از 155 تا 170 کیلومتر در ساعت است. صرف نظر از نوع موتور، خودرو به گیربکس پنج سرعته دستی مجهز است. طول کلی سدان 4370 میلی متر، عرض - 1700 میلی متر، ارتفاع - 1473 میلی متر است. فاصله از زمین 155 میلی متر است، حجم صندوق عقب آن 620 لیتر است.

 

 

  • امکانات خودرو لیفان 520

این خودرو شامل امکانات و مشخصات زیر است:
  • سیستم توزیع الکترونیکی ترمز یا با اصطلاح ترمز EBD
  • ترمز ABS
  • سیستم قفل اتوماتیک درب
  • کیسه هوا برای راننده و سرنشینان ردیف جلو
  • شیشه های برقی
  • آینه های جانبی با چراغ راهنما؛
  • فرمان تلسکوپی قابل تنظیم
  • چراغ مه شکن جلو
  • سیستم گرمایش برای آینه های دید عقب
  • سنسور دنده عقب

 

  • تولید لیفان در ایران

این خودرو در سال 1389، همراه با کشور روسیه، از کشور چین وارد ایران شد. این خودرو توسط کرمان موتور وارد ایران شد و این خودرو سه سال در ایران در این خودرو سازی مونتاژ و به فروش رسید. تولید این محصول در سال 1392 به پایان راه خود رسید.  این خودرو در ایران با موتور متوسط طراحی شده برای این ماشین، یعنی موتور 4 سیلندر خطی با 16 سوپاپ که ظرفیت 1.6 لیتری را داشت و می توانست توان 106 اسب بخاری را داشته باشد به تولید رسید. شتاب این خودرو 13 ثانیه بود و حداکثر سرعت 170 کیلومتر را می توانست پیمایش کند.
 
  • نکات مثبت خودروی لیفان 520

این خودروی چینی مانند هر خودروی دیگری دارای نکات مثبت و منفی است. در ادامه به بررسی نکات مثبت این خودرو می پردازیم:

1-رانندگی مناسب و راحت خودرو
2-مصرف سوخت پایین خودرو
3-فضای مناسب کابین خودرو برای خانواده و مسافرت
4-صندوق جادار و مناسب برای خانواده ایرانی
5-دارای ایربگ برای امنیت سرنشینان
6-دارای سه ستاره ایمنی
7-دارای ترمز مناسب ABS و EBD
 
  • نکات منفی خودرو لیفان 520

در ادامه به نکات منفی این خودرو می پردازیم:
1-عدم وجود نمایندگی کافی و خدمات شرکتی مناسب
2-نامناسب بودن عایق بندی و ورود سر و صدای موتور به کابین
3-آلایندگی یورو 3 خودرو
4-سیستم تهویه مطبوع دستی
5-استفاده از ترمز کاسه ای در چرخ های عقب
 
  • لوازم یدکی لیفان 520

مانند هر خودروی دیگری، لیفان 520 نیز نیازمند تامین لوازم یدکی می باشد. خوشبختانه با توجه به سازنده این خودرو، یعنی لیفان که جز بنام ترین خودروسازان چینی است، نگرانی در باب این موضوع وجود ندارد. صاحبان این خودرو می توانند این انواع لوازم یدکی لیفان 520، شامب قطعات موتوری، قطعات بدنه، قطعات گیربکس، قطعات جلوبندی و سایر لوازم یدکی لیفان 520 را تهیه نمود. این قطعات توسط سازنده اصلی خودرو، یعنی لیفان تهیه شده و دارای استاندارد و کیفیت بسیار بالایی می باشد. شما می توانید در فروشگاه اینترنتی سهند یدک مشاهده کنید و آن ها را خریداری نمایید.


 
با وجود آنکه این خودرو از دسته خودروهای وارداتی می باشد، اما باید گفت که لوازم یدکی لیفان 520 مانند سایر خودروهای این دسته، قیمت بالا و سرسام آوری ندارد. شما می توانید انواع قطعات یدکی این خودرو را در سایت سهند یدک، با کیفیت مناسب و استاندارد که توسط سازنده اصلی ساخته شده است را با قیمتی مناسب و به صرفه تهیه کنید و نگرانی از بابت قیمت آن نداشته باشید.
 
  • خرید لوازم یدکی لیفان 520

شما می توانید برای تهیه لوازم یدکی لیفان 520 به فروشگاه های حضوری یا مجازی مختلفی سرزده و محصول خود را تهیه کنید. اما ممکن است با رفتن به سراغ این فروشگاه ها، یا با عدم وجود این لوازم یدکی مواجهه شده باشید یا اینکه محصولی بی کیفیت و غیر اصل نصیب شما شده  باشد. فروشگاه اینترنتی سهند یدک، با سال ها تجربه فروش قطعات یدکی برای خودروهای مختلف ایرانی و خارجی، همواره سعی نموده است تا محصولات باکیفیت و اورجینال را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد. این فروشگاه، قطعات یدکی لیفان 520 را با وارد کردن از کشور تولید کننده، یعنی چین، با برند و اصلی و کیفیت بالا در اختیار شما قرار می دهد. این فروشگاه علاوه بر در نظر گرفتن کیفیت، همواره سعی نموده است تا محصولات خود را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد، تا خریدی ماندگار را برای شما به ارمغان بیاورد. به علاوه میتوانید برای خرید قطعات یدکی باکیفیت و اورجینال خودرو لیفان 520 و همچنین سایر خودروهای خارجی و داخلی، می توانید به سایت فروشگاه سهند یدک مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب و خرید نمایید و از خریدی محصولی باکیفیت و اورجینال با قیمت مناسب و به صرفه، کمال استفاده و بهره لازم را ببرید.






انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/36201
اخبار مرتبط

نظرات شما