حضور سرزده و شبانه استاندار قم در قرارگاه مردمی اربعین

استاندار قم به صورت سرزده، از قرارگاه مردمی اربعین در صحن امام حسن عسکری (علیه‌السلام) مسجد مقدس جمکران بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید محمد تقی شاهچراغی با حضور در قرارگاه مردمی اربعین استان قم در صحن امام حسن عسکری (علیه‌السلام) مسجد مقدس جمکران از روند اجرایی و خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید، با اشاره به اینکه قرارگاه مردمی اربعین از سال ۱۳۹۵ فعال شده است، گفت: خادمان این قرارگاه، عاشقان سیدالشهداء (علیه‌السلام) و سفر به کربلای معلی هستند، اما برای خدمت‌گزاری به زائران در قم مانده‌اند و صادقانه و خالصانه در این قرارگاه مردمی فعالیت می‌کنند.

استاندار قم عنوان کرد: اساسأ اربعین را مردم مدیریت می‌کنند و سازمان‌ها و دستگاه‌ها بستر فعالیت و خدمت به زوار امام حسین (علیه‌السلام) را فراهم می‌کنند.

وی ادامه داد: خدارا شاکریم که چنین مردم عاشق و پای‌ کار در رکاب سیدالشهداء (علیه‌السلام) داریم؛ امسال نیز شاهد حضور پرشور مردم در برپایی موکب‌های خدمت‌گزاری به زائران اربعین حسینی هستیم.

شاه‌چراغی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات و فعالیت‌های قرارگاه مردمی اربعین استان قم بسیار شایسته است و همینجا ما نیز به نوبه خود از همه خادمان و زحمت‌کشان در این قرارگاه، تشکر و قدردانی می‌کنیم.
انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/36445
اخبار مرتبط

نظرات شما