آیت الله حسینی بوشهری:

اغتشاشات اخیر آزمون بزرگی برای همه خواص و مردم در تعامل با پلیس بود/نیرو‌های فراجا توطئه‌های خبیثانه دشمنان را خنثی می کنند

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اتفاقات اخیر آزمون بزرگی برای همه خواص و مردم در تعامل با پلیس بود که مردم هم با بصیرت، صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و به دشمنان نشان دادند که همواره حامی و پشتیبان نظام اسلامی و حافظ آرمان‌های انقلاب هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در دیدار سردار اشتری فرمانده کل انتظامی، با تقدیر از اقدامات پلیس اظهار داشت: نیرو‌های فراجا با اخلاص برای حفظ امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کنند و نمیگذارند توطئه‌های خبیثانه دشمنان به سرانجام برسد.
وی ادامه داد: تحمل و گوش دادن حرف حق مردم وظیفه همه مسئولان است؛ اما در مقابل هم کسانی که حرفشان حق نیست و به دنبال اغتشاش، غارت اموال، کشتار و ناهنجاری در جامعه هستند و کاری میکنند که دشمن شاد کن است باید با آن‌ها در بستر قانون مقابله شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: اگر پلیس توسط سیاست مداران، فرهیختگان و نخبگان و همچنان آحاد مختلف مردم در بزنگاه‌ها حمایت نشود، نمیتوان از این نیرو که چشم بیدار نظام اسلامی است، انتظار امنیت، آرامش و آسایش داشت.

وی افزود: اتفاقات اخیر آزمون بزرگی برای همه خواص و مردم در تعامل با پلیس بود که مردم هم با بصیرت، صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و به دشمنان نشان دادند که همواره حامی و پشتیبان نظام اسلامی و حافظ آرمان‌های انقلاب هستند.

در ابتدای این دیدار‌ سردار اشتری با ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله فراجا در ماموریت‌های مختلف گفت: روزانه سی هزار ماموریت توسط پلیس انجام میشود که نشان از گستردگی کار فراجا دارد.

وی هوشمندسازی امکانات، تجهیزات و نیرو‌های پلیس را از دیگر اقدامات فراجا در این یک سال توصیف کرد و افزود: پلیس جمهوری اسلامی ایران در موضوع هوشمندسازی در مقایسه با دیگر کشور‌ها اگر جلوتر نباشد عقب هم نیست.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/36939
اخبار مرتبط

نظرات شما