لیستی از بهترین هتل های چند ستاره کیش و قشم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،آسمان صاف و آفتابی، خلیج فارس باشکوه و درختان نخل تنها بخشی از جاذبه های جزیره زیبای کیش است که علاقه مندان بسیاری را به خود جذب می کند. مسافران زیادی هر ساله به کیش سفر می کنند، برخی در هتل 2 ستاره پانیذ اقامت می کنند و با خاطراتی خوب سرزمین جادویی را ترک می کنند. این هتل زیبا و دنج با شیشه و نمای بیرونی شیک و خدمات عالی آن را به مکانی عالی برای لذت بردن تبدیل کرده است. وقتی از بیرون هتل پانیذ کیش را می بینید، زیبا به نظر می رسد و از بیرون با درختان سرسبز آراسته شده است. هنگامی که وارد ساختمان می شوید، خود را در لابی می یابید که با مبلمان راحتی تعبیه شده است و می توانید مدتی در آنجا استراحت کنید. هتل 3 ستاره پانیذ جزیره کیش دارای 84 اتاق و میزبان گردشگران می باشد. اتاق های هتل پانیذ کیش دارای امکانات رفاهی مختلفی از جمله سرویس رومی، مبلمان، سیستم گرمایش و سرمایش، مینی بار و ... می باشد. اتاق‌هایی با تخت‌های نرم و پنجره‌های بزرگ که نور را به داخل اتاق هدایت می‌کنند، فضایی دنج و آرامش‌بخش را ایجاد می‌کنند. از دیگر امکانات هتل می توان به صندوق امانات، دسترسی به اینترنت و تاکسی سرویس اشاره کرد که هر آنچه را که نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. در مدت اقامت خود می توانید چند ساعتی به کافی شاپ هتل پانیذ بروید و مهمانان از یک غذای خوشمزه لذت ببرند. چون رستورانی در آنجا نیست، می توانید برای ناهار یا شام به رستوران اطراف هتل بروید و با غذای عالی سرحال شوید. نگران پارک کردن خودروی شخصی خود نباشید زیرا خودروی شما در محیطی امن محافظت می شود. موقعیت مکانی هتل بسیار مناسب است و در مدت زمان کوتاهی می توانید از دیدنی های کیش مانند ساحل مرجانی، کشتی یونانی، اسکله تفریحی، شهر زیرزمینی کاریز، جزیره هندورابی و پارک دلفین لذت ببرید. آدرس هتل پانیذ کیش به راحتی قابل جستجو است فقط کافیست به خیابان رودکی برسید. مراکز خرید پردیس 1 و 2 و پیست های کارتینگ از جمله مکان های نزدیک به هتل پانیذ کیش هستند که می توانید از آنجا نیز دیدن کنید. اگر مایل به سفر به کیش هستید، می توانید رزرو هتل کیش، بلیط هواپیما، ترانسفر و خدمات CIP را با همکاران حرفه ای پرشین تراول رزرو کنید تا سفر خود را آسان کنید.
قشم به عنوان یکی از جزایر دیدنی با تمام جاذبه های طبیعی و تاریخی در غرب ایران، همه ساله ماجراجویان زیادی را از سراسر جهان دعوت می کند. هتل آرام با فاصله کمی از خط ساحلی، هتلی زیبا و سه ستاره یکی از مراکز اقامتی مناسب برای مسافران این جزیره باشکوه بوده است. هتل آرام در سال 1388 ساخته شده و دارای 22 واحد مسکونی در 4 طبقه می باشد. اتاق ها و سوئیت های بی عیب و نقص به همراه امکانات مورد نیاز آسایش و لذت مضاعف را برای سفر شما به ارمغان می آورد. هتل سه ستاره آرام نزدیک به بازار ستاره کوه نور دارای امکانات مناسبی از جمله روم سرویس، صبحانه، یخچال، تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی و سرویس بهداشتی می باشد. کارکنان حرفه ای و خوش اخلاق به شما در رفع خواسته هایتان کمک می کنند. کافی شاپ داخل هتل انواع نوشیدنی ها را در مکانی دنج ارائه می دهد. اتصال اینترنت وای فای نیز در هتل آرام موجود است. با توجه به موقعیت هتل، دسترسی کوتاهی به مجموعه مرکز شهر قشم و پارک زیتون و سایر جاذبه های گردشگری مانند قلعه پرتغالی ها دارید.
هتل آپارتمان سما 1 در فاصله کوتاهی از خط ساحلی، هتلی سه ستاره در قشم است که اقامتگاه مناسبی را برای مسافران این جزیره خارق العاده فراهم می کند. این ساختمان در سال 2012 ساخته شد و چهار سال بعد در سال 2016 با امکانات به روز مطابق با آخرین استانداردهای اقامتی بازسازی شد. این هتل سه ستاره دارای 29 واحد مسکونی در 5 طبقه می باشد. اتاق ها و سوئیت های مجهز به امکانات مورد نیاز برای اقامت شما مجهز هستند. اتاق های دو و سه تخته و سوئیت های یک و دو خوابه با ظرفیت های مختلف آماده پذیرایی از میهمانان می باشد. پرسنل حرفه ای در کنار امکاناتی مانند رستوران، کافی شاپ، گیم نت، روم سرویس 24 ساعته و بسیاری خدمات دیگر مطمئنا آسایش را برای سفر شما به ارمغان می آورد. اقامت در هتل سما 1 قشم این امکان را به شما می دهد تا به بسیاری از مراکز تجاری و بازار دسترسی آسان داشته باشید. اگر به دنبال اقامتی خوش در سواحل زیبای جزیره برای خانواده خود هستید، هتل سما 1 انتخاب خوبی خواهد بود.
هتل آپارتمان سما 2 یکی از بهترین هتل های قشم می باشد. در سال 1394 ساخته شده و دارای 16 واحد اقامتی در 4 طبقه می باشد. این هتل دارای اتاق ها و سوئیت هایی با ظرفیت های مختلف می باشد. اتاق‌هایی که به زیبایی تزئین شده‌اند، مجهز به تمام امکاناتی هستند که از یک هتل سه ستاره انتظار می‌رود. هتل آپارتمان سما 2 دارای امکاناتی نظیر وای فای، تاکسی سرویس، حمل و نقل، خشکشویی، صبحانه رایگان، کافی شاپ می باشد. میهمانان این هتل در طول بازدید خود به اینترنت در اتاق های خود دسترسی دارند. لابی تزئین شده لوکس به همراه مدیریت مجرب و کارکنان خوش اخلاق آسایش و آرامش را برای اقامت شما به ارمغان می آورد. کافی شاپ مکانی دنج است که می توانید در آن نوشیدنی بنوشید و از صحبت با همراهان خود لذت ببرید. با توجه به موقعیت مکانی هتل آپارتمان سما 2، میهمانان به راحتی به امکانات تفریحی، مراکز خرید و جاذبه های گردشگری مختلف دسترسی خواهند داشت. اقامت در این هتل قشم خاطره ای ماندگار از این جزیره باشکوه به ارمغان می آورد.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/38449
اخبار مرتبط

نظرات شما