امام‌جمعه سلفچگان در گفتگو با قم فردا:

وطن‌فروشان داخلی و خارجی از کوچک‌ترین ناکامی ملت ایران خوشحال می‌شوند

امام‌جمعه سلفچگان گفت: فتنه اخیر نشان داد که جماعت وطن‌فروشان داخلی و خارجی چگونه از کوچک‌ترین ناکامی ملت ایران حتی در حد یک باخت فوتبالی خوشحال می‌شوند.

حجت‌الاسلام غروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: باخت ایران به آمریکا با نتیجه یک بر صفر روی دیگری هم داشت، تعدادی از اوباش پس از به صدا در آمدن سوت پایان مسابقه، به خیابان‌ها آمده و بابت برد آمریکا و باخت ایران به ابراز خوشحالی و شادمانی پرداختند.
وی ادامه داد: در یکی از فیلم‌هایی که از این وطن‌فروشان منتشر شده، آنها با در دست‌داشتن پرچم آمریکا، شعار زنده‌باد آمریکا سر می‌دهند. در تصاویر دیگری نیز که از سنندج منتشر شده، گروهی از وطن‌فروشان که تا دیروز خود را عزادار مهسا امینی می‌خواندند، با حضور در خیابان‌ها به‌خاطر باخت تیم ملی فوتبال ایران با رقص و آواز خوشحالی کردند.
غروی تأکید کرد: با جمهوری اسلامی که هیچ؛ جماعتی که با ناکامی وطن خود خوشحال می‌شوند، بویی از ایمان نبرده‌اند.
وی ادامه داد: جماعت خوشحال و رقاص در خیابان همان‌هایی هستند که می‌گفتند ما به‌خاطر جوانان معترض کشته شده عزادار هستیم و از خوشحالی مردم بعد از پیروزی شیرین برابر ولز و یا شادمانی بازیکنان بعد از گل‌ها عصبانی بودند!
غروی تصریح کرد: فتنه اخیر نشان داد که جماعت وطن‌فروشان داخلی و خارجی چگونه از کوچک‌ترین ناکامی ملت ایران حتی در حد یک باخت فوتبالی خوشحال می‌شوند.

خبرنگار: عباسعلی محمدی مطلع

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/38479
اخبار مرتبط

نظرات شما