شهره موسوی می‌رود؛ گلاره می‌آید/ یک متولد دهه ۶۰ به زودی وارد ساختمان پرماجرای خیابان سئول می‌شود/ تصمیم نهایی و مهم رئیس فدراسیون فوتبال برملا شد

به نظر می‌رسد رئیس فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی خود را برای انتخاب جانشین شهره موسوی در هیئت‌ رئیسه فدراسیون گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، یکی از خروجی‌های مهم جلسه روز گذشته هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال، تایید رسمی خروج نام شهره موسوی از ساختار فدراسیون فوتبال بود. اتفاقی که حدود ۲ ماه قبل رخ داد اما با توجه به عدم برگزاری جلسات هیات‌رئیسه رسمیت پیدا نکرده بود اما سرانجام روز گذشته سخنگوی فدراسیون فوتبال تایید کرد که دیگر شهره موسوی در کسوت نایب‌رئیس زنان فعالیت نمی‌کند.

احسان اصولی درباره برکناری شهره موسوی توضیح داد: «به هر حال شرایطی پیش آمد که دیگر در خدمت شهره موسوی نیستیم. طبق اساسنامه ریاست فدراسیون فوتبال فردی را برای سرپرستی نایب رئیسی زنان یا ریاست کمیته زنان که مهم است و نیازمند سازماندهی این حوزه است، معرفی خواهد کرد».

مهدی تاج طی ماه‌های گذشته با چند گزینه به صورت جدی رایزنی‌های خود را انجام داده و به نظر می‌رسد تصمیم نهایی خود را هم برای انتخاب جانشین شهره موسوی گرفته است. گلاره ناظمی، مدیر نام‌آشنا و داور بین‌المللی فوتسال ایران، گزینه نهایی رئیس فدراسیون فوتبال برای انتخاب به عنوان سرپرست نایب‌رئیسی فدراسیون فوتبال است.

زن متولد دهه ۶۰ به زودی وارد ساختمان پرماجرای خیابان سئول خواهد شد/ تصمیم مهم رئیس فدراسیون فوتبال بر ملا شد

ناظمی در سالیان اخیر تجربه ریاست بر کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان را دارد و در عرصه داوری هم که به جز درخشش در فوتسال زنان، در مسابقات فوتسال مردان از جمله رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی قضاوت کرد تا با کوله‌باری از تجربه موفق مدیریتی و البته کارنامه‌ای درخشان در عرصه داوری، بار سفر از ساختمان سازمان لیگ به ساختمان سئول ببندد.

رئیس فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی خود را گرفته و اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، به‌زودی (و شاید طی روزهای آینده) باید شاهد برگزاری مراسم معارفه رسمی گلاره ناظمی به عنوان سرپرست نایب‌رئیسی زنان فدراسیون فوتبال باشیم.

گلاره ناظمی متولد سال ۱۳۶۲ است و به عنوان یکی از جوان‌ترین مدیران فدراسیون فوتبال به‌زودی وارد ساختمان سئول خواهد شد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/39138
اخبار مرتبط

نظرات شما