آیت‌الله حسینی بوشهری:

نظارت دقیق و حساب شده راه را بر متخلفین و عاملان خود تحریمی می‌بندد

عضو خبرگان رهبری گفت: از مبدأ تا مقصد جز نظارت قوی راه حلی نیست و نباید با متخلف تعارف و مماشات وجود داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در دیدار احمد وحیدی وزیر کشور که در دفتر جامعه مدرسین در قم برگزار شد، اظهار داشت: همان‌طوری که رهبر انقلاب نیز در سخنرانی اخیر خودشان بر روی آن تأکید داشتند باید امید آفرینی در جامعه صورت بگیرد چرا که  جامعه‌ای می‌تواند سرپا بماند که آینده روشنی برای خود ترسیم نماید.
وی ادامه داد: جامعه ناامید، تحرک، پویایی و بالندگی را از دست خواهد داد  و نباید اجازه بدهیم که ناامیدی و یاس در جامعه بروز و ظهور کند.
حسینی بوشهری بر اهمیت جهاد تبیین در کشور تأکید کرد و گفت: نیاز است که برای امیدآفرینی، اقدامات و خدماتی که صورت‌گرفته به مردم بیان شود، تأکید کرد:  اطلاع‌رسانی نقش کلیدی در تحقق جهاد تبیین دارد و بحمدالله دولت و وزارت کشور مجموعه‌های تأثیرگذار در اطلاع‌رسانی هستند؛ به‌گونه‌ای که نقاط قوت برجسته و از تبلیغات سوء و برجسته‌کردن نقاط ضعف توسط دشمن جلوگیری شود.
وی به آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: گاهی اوقات به مسائل اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی در مقایسه با مسائل اقتصادی کم‌تر پرداخته می‌شود؛ همان‌طور که دولت و علما باید در اقتصاد دغدغه‌مند باشند، ‌ حفظ ارزش‌های جامعه و اجتناب از آسیب‌هایی که انقلاب را نشانه گرفته باید توأمان موردتوجه باشد.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: نسبت به مسائل اقتصادی مشکلاتی وجود دارد که الزاماً مربوط به تحریم دشمن ‌نیست گاهی در داخل احساس خود تحریمی می‌کنیم، مسئولان کشور تصمیم خوب‌ می‌گیرند به میانه‌های کار که می‌رسند تصمیم دچار مشکل می‌شود.
وی افزود: از مبدأ تا مقصد جز نظارت قوی راه حلی نیست و نباید با متخلف تعارف و مماشات وجود داشته باشد.



انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/39451
اخبار مرتبط

نظرات شما