کشف اسناد محرمانه جدید در خانه شخصی بایدن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در ادامه بازرسی ها از خانه و محل کار پیشین جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا، اسناد جدیدی در خانه شخصی وی کشف شد. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، باب باوئر، وکیل بایدن با صدور بیانیه ای اعلام کرد طی بازرسی های وزارت دادگستری در خانه شخصی رئیس جمهور آمریکا در ایالت دلاور 6 سند محرمانه جدید کشف شده است. 

اسناد کشف شده جدید بخشی مربوط به دوره سناتوری بایدن و بخشی دیگر مربوط به زمانی است که وی معاون اوباما بود. 

در جریان بازرسی ها، ماموران وزارت دادگستری آمریکا یادداشت های شخصی بایدن را نیز ضبط کردند. تفتیش خانه بایدن در حالی صورت گرفت که نه رئیس جمهور و نه همسر وی در محل حضور نداشتند. 

پیش از این، برخی از هم حزبی‌های دموکرات جو بایدن توضیحات کامل و شفاف سازی کامل او را درباره ماجرای کشف اسناد محرمانه در خانه‌اش خواستار شدند.

مقامات وزرات دادگستری آمریکا به صورت ضمنی پیام‌هایی منتقل کردند مبنی بر اینکه احتمالاً با تحقیق و تفحص کنگره درباره عملکرد نادرست رئیس جمهور بایدن در زمینه اسناد محرمانه همکاری نخواهند کرد.

این پیام در نامه‌ای آمده که برای جیم جوردن رئیس کمیته قضائی مجلس نمایندگان ارسال شده است. این کمیته به این نامه پاسخ داده و گفته است وزارت دادگستری از همکاری با تحقیقاتی می‌ترسد که درباره نحوه پیدا شدن اسناد محرمانه در خانه رئیس جمهور است.

برخی از دموکرات‌ها خواستار آن شده اند که رئیس جمهور به صراحت توضیح دهد که چه اتفاقی رخ داده است.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/39501
اخبار مرتبط

نظرات شما