مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد:

تربیت کنشگر جهاد تبیین ویژه بانوان در قم

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم از آغاز طرح تربیت کنشگر جهاد تبیین با حضور شبکه ۵ هزار نفره بانوان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، فاطمه فرخنده مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص فریضه جهاد تبیین اظهار داشت: بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص فریضه جهاد تبیین، طرح تربیت کنشگر جهاد تبیین با حضور شبکه ۵ هزار نفره نهضت پیشرفت بانوان، شرکت‌کنندگان در جشنواره مهرواره بانور، شبکه کتابخوان‌ها، راهیار بانوان و کنشگران بانوی فعال در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم آغاز شد و کارگاه‌های این طرح در حال برگزاری است.
وی با اشاره به این که کارگاه تربیت مربی کنشگر جهاد تبیین در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار می‌شود، بیان داشت: این کارگاه از ۲۰ آذر ۱۴۰۱ آغاز شده و در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه در اداره کل تبلیغات اسلامی استان در حال برگزاری است و تاکنون ۲۰۰۰ نفر از بانوان، این دوره و کارگاه‌های جهاد تبیین را به صورت حضوری گذراندند.
مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در ادامه گفت: این کارگاه‌ها تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت و در سال ۱۴۰۲ این برنامه جزو اولویت‌های امور بانوان است.
وی با اشاره به این که شرکت‌کنندگان دوره عمومی به صورت گزینشی وارد دوره تخصصی خواهند شد، خاطرنشان کرد: دوره تخصصی تربیت کنشگر جهاد تبیین هفته‌ای یک روز با حضور اساتید مجرب کشوری از ۱۰ بهمن ماه برگزار خواهد شد.
فرخنده با اشاره به اهمیت برگزاری این کارگاه‌ها، عنوان کرد: جایگاه بانوان بعد از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی رشد چشمگیری داشته و عدم بیان دستاوردها، ابهام‌ها و شبهات فراوانی را به بار آورده است. دایره تبیین، گسترده است و موضوعات متنوعی شامل فرهنگی، علمی، اجتماعی، نظامی و غیره را در بر می‌گیرد. اما آن جهادی که مقام معظم رهبری به طور قطعی و فوری بر آن تأکید دارند شامل دستاوردهای انقلاب اسلامی، واقعیت رژیم پهلوی و بیان مشکلات با نگاه امیدوارانه به آینده کشور است و در این راستا نقش بانوان، برجسته است.
وی ادامه داد : از بین رفتن بنیان خانواده و تشویش داشته‌های فکری زنان و دختران انقلابی همواره بستر فعالیت و اهداف دشمنان انقلاب و نظام بوده است بنابراین ضرورت تربیت کنشگر بانوی جهاد تبیین از اولویت‌های انکارناپذیر است که بعد از فرمان ویژه مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفت.
مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص فریضه جهاد تبیین بیان داشت: بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص فریضه جهاد تبیین، طرح تربیت کنشگر جهاد تبیین با حضور شبکه ۵ هزار نفره نهضت پیشرفت بانوان، شرکت‌کنندگان در جشنواره مهرواره بانور، شبکه کتابخوان‌ها، راهیار بانوان و کنشگران بانوی فعال در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم آغاز شد و کارگاه‌های این طرح در حال برگزاری است.
وی با اشاره به این که کارگاه تربیت مربی کنشگر جهاد تبیین در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار می‌شود، تصریح کرد: این کارگاه از ۲۰ آذر ۱۴۰۱ آغاز شده و در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه در اداره کل تبلیغات اسلامی استان در حال برگزاری است و تاکنون ۲۰۰۰ نفر از بانوان، این دوره و کارگاه‌های جهاد تبیین را به صورت حضوری گذراندند.
فرخنده با اشاره هب این که شرکت‌کنندگان دوره عمومی به صورت گزینشی وارد دوره تخصصی خواهند شد، عنوان کرد: دوره تخصصی تربیت کنشگر جهاد تبیین هفته‌ای یک روز با حضور اساتید مجرب کشوری از ۱۰ بهمن ماه برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری این کارگاه‌ها، اظهار داشت: جایگاه بانوان بعد از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی رشد چشمگیری داشته و عدم بیان دستاوردها، ابهام‌ها و شبهات فراوانی را به بار آورده است. دایره تبیین، گسترده است و موضوعات متنوعی شامل فرهنگی، علمی، اجتماعی، نظامی و غیره را در بر می‌گیرد. اما آن جهادی که مقام معظم رهبری به طور قطعی و فوری بر آن تأکید دارند شامل دستاوردهای انقلاب اسلامی، واقعیت رژیم پهلوی و بیان مشکلات با نگاه امیدوارانه به آینده کشور است و در این راستا نقش بانوان، برجسته است.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/39536
اخبار مرتبط

نظرات شما