ارائه آموزش‌های آمادگی دفاعی به بیش از 8 هزار دانش‌آموز قمی

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قم از ارائه آموزش‌های آمادگی دفاعی به بیش از هشت هزار نفر از دانش‌آموزان پایه‌های دهم و دوازدهم خبرداد و گفت: دانش‌آموزان در هر عرصه‌ای باید به دنبال افزایش مهارت باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علی اکبرشفیعی مسئول بسیج دانش آموزی استان قم در بازدید از مدارس دخترانه دکتر حسابی و سبحان گفت: از اول بهمن بیش از 8 هزار نفر از دانش‌آموزان پایه دهم و دوازدهم به مدت ۲۰ روز آموزش‌های لازم را براساس سرفصل‌ هایی که مشخص و تعیین شده توسط مربیان نظامی خواهر دنبال می‌کنند و آموزش باز و بست سلاح به دانش آموزان مناطق کهک، جعفریه، پردیسان، خلجستان، دستجرد و ناحیه چهار آموزش و پرورش توسط مربیان نظامی ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری کلاس‌های باز و بست سلاح کلاشنیکف، نحوه تمرین قلق گیری برای تیراندازی، کلاس بصیرتی از برنامه هایی است که در قالب اردوهای عملی درس آمادگی دفاعی با استفاده از مربیان در نظر گرفته شده است تا دانش‌آموزان در این زمینه به آشنایی لازم دست پیدا کنند.

شفیعی تاکید کرد: آشنایی دانش آموزان با آموزش‌های نظامی سبب افزایش توان دفاعی کشور می‌‎شود و این اردوها به منظور افزایش آمادگی دفاعی و روحیه مقاومت در بین دانش آموزان طراحی شده است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان باید در علم ممتاز باشند و در دیگر زمینه ها نیز از آمادگی لازم برخوردار باشند، گفت: دانش آموزان باید با توجه به توطئه های دشمنان از آمادگی لازم برخوردار باشند.

شفیعی افزود:‌ در زمینه برگزاری این آموزش‌ها تعامل و همکاری همه‌جانبه بین سپاه قم و آموزش و پرورش وجود دارد که از حمایت‌های سردار موحد فرمانده سپاه قم و از تعامل و همکاری جناب رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان تشکر و قدردانی می‌کنیم.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/39664
اخبار مرتبط

نظرات شما