printlogo


مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج اقشار سپاه قم:
امروز جوانان انقلابی در حال تولید محتوا برای فضای مجازی هستند
کد خبر: 29441
مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج اقشار سپاه قم با اشاره به اینکه انتخاب موضوعات فرهنگی و اجتماعی از حسن های این رویداد است، گفت: امروز جوانان مومن و انقلابی در حال تولید محتوا برای فضای مجازی در تراز انقلاب و شهر قم هستند.
حجت الاسلام  عظیمی نژاد در حاشیه بازدید از سومین مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج قم که صبح امروز در سالن مجتمع امام خمینی(ره) آغاز شد در گفتگو با خبرنگار قم فردا ضمن تشکر از برگزار کنندگان این رویداد اظهار داشت: امروز قشر جوان، پویا و آینده سازان کشور در این مکان دور هم جمع شده اند تا یک رقابت سالم را در یک موضوع بسیار مهم یعنی تولید محصولات فضای مجازی را انجام دهند.
وی ادامه داد: قطعا فضای مجازی بخش عمده ای از زندگی جامعه را به خود اختصاص داده است و امروز عام و خاص جامعه ما به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم حتی آنهایی که خیلی به برد و کارآمدی این فضای آگاهی و آشنایی ندارد هم بااین فضای درگیر هستند و از این فضا استفاده می کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج اقشار سپاه قم با اشاره به اینکه امروز اقشار مختلف جامعه با فضای مجازی درگیر هستند، گفت: مقام معظم رهبری در یکی از سخنان خود در خصوص اهمیت این فضا فرمودند که اگر مسئولیتی نداشتم حتما مسئولیت فضای مجازی کشور را برعهده می گرفتم. این نشان از اهمیت این فضا را می رساند.
وی خاطرنشان کرد: امروز این فضا آماده شده است تا رقابتی در عرصه انیمیشن، پویانمایی، برنامه سازی، گرافیک و ... فراهم شود.
حجت الاسلام  عظیمی نژاد عنوان کرد: یکی از ویژگی های مهم این رویداد این است که موضوعات پایه ای آن بر اساس مسائل اجتماعی و فرهنگی است که از نیازهای جامعه می باشد.
وی ادامه داد: امروز جوانان بسیجی و انقلابی استان با آن دغدغه ها و شور و اشتیاقی که دارند دور هم جمع شده اند تا در محورهای اعلام شده تولیدات مناسب با نیاز های جامعه اثری را به وجود بیاورند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج اقشار سپاه قم  ابراز داشت: امروز جوانان پیام ولایت را به گوش جان گرفته اند و در حال عملیاتی کردندآن هستند و انشالله در این پایگاه انقلاب و پایگاه اهلبیت(ع) بهترین خروجی را در تراز انقلاب و شهر قم به وجود بیاورند.



انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/29441