printlogo


مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم خبر داد؛
فعالان عرصه فضای مجازی و تولید محتوا می‌توانند از ظرفیت فرهنگسراها استفاده کنند
کد خبر: 29477
مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم گفت: فعالان عرصه فضای مجازی و تولید محتوا می‌توانند از ظرفیت فرهنگسراها استفاده کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  ابوالقاسم مقیمی در مراسم اختتامیه سومین مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج قم که در مجتمع امام خمینی (ره) قم برگزار شد، با اشاره اهمیت برگزاری این رویدادها در شهر قم اظهار داشت: فقر این‌گونه برنامه‌ها در قم به‌شدت احساس می‌شود و باید این برنامه‌ها تداوم یابد.
وی ادامه داد: این رویدادها موجب شناسایی و شکوفایی استعدادها خصوصاً در بین نوجوانان و جوانان می‌شود که باید برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه صورت بگیرد.
مقیمی افزود: برای بهره‌برداری کامل از اپلیکیشن شهر انقلاب نیازمند همکاری و مساعدت فعالان این عرصه هستیم که از همین‌جا از شما برای همکاری دعوت می‌نمایم.
وی تصریح کرد: سازمان فرهنگی هنری، ورزشی شهرداری قم فرهنگسراهای مختلفی دارد که برای برگزاری جلسات و برنامه‌ها حاضریم رایگان در اختیار گروه‌های فعال در عرصه فضای مجازی قرار دهیم.
وی خاطرنشان کرد: دوشنبه هفته آینده فرهنگسرای مجازی شهر رونمایی خواهد شد که برنامه‌ها و خدمات مختلفی در آن ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/29477