printlogo


لیورپول در تعقیب صدرنشین/"ادی هاو" و آغاز عملیات نجات نیوکاسل
کد خبر: 29905
هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز (شنبه) با برگزاری ۵ دیدار آغاز می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز (شنبه) از ساعت ۱۶ با دیدار تیم‌های آرسنال و نیوکاسل آغاز می‌شود و در ادامه با برگزاری چهار دیدار دیگر پیگیری خواهد شد.

آرسنال - نیوکاسل

در اولین بازی از هفته سیزدهم مسابقات لیگ جزیره آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان تیم انتهای جدولی نیوکاسل است.

آرسنال با ۲۰ امتیاز از ۱۲ بازی در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار دارد و نیوکاسل با ۶ امتیاز از همین تعداد بازی در انتهای جدول به سر می‌برد.
آرسنال که تا هفته گذشته در ۸ بازی لیگ بدون شکست بود در ورزشگاه آنفیلد متحمل شکست سنگین ۴ بر صفر شد تا روند خوب این تیم متوقف شود و شانس صعود به جمع چهار تیم برتر را از دست بدهد.

نیوکاسل هم که پس از اخراج استیو بروس ادی هاو را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کرده در آخرین بازی خود برابر برنتفورد به نتیجه مساوی ۳-۳ دست یافت.
البته تست کرونای سرمربی جدید تیم نیوکاسل مثبت اعلام شد و به علت قرنطینه خانگی، او در اولین بازی خود نتوانست تیمش را مقابل برنتفورد از روی نیمکت هدایت کند اما اکنون خبر‌ها حاکی از آن است که نتیجه آزمایش کرونای ادی هاو منفی شده و او می‌تواند در دیدار برابر آرسنال روی نیمکت نیوکاسل بنشیند.

آمار دو تیم

  • آرسنال از ۱۷ بازی گذشته خود برابر نیوکاسل در لیگ برتر در ۱۶ بازی به پیروزی دست یافته است. آخرین شکست آن‌ها به آوریل ۲۰۱۸ برمی گردد.
  • نیوکاسل پس از پیروزی یک بر صفر برابر آرسنال در نوامبر سال ۲۰۱۰، تمام ۹ بازی خارج از خانه برابر آرسنال را واگذار کرده است و در پنج بازی آخر حتی نتوانسته گل بزند.
  • آرسنال در هر هفده بازی برابر نیوکاسل گلزنی کرده است که در ۱۶ بازی گل اول بازی را زده است.
  • شکست برابر لیورپول به ۱۰ بازی بدون شکست این تیم در تمام رقابت ها پایان داد در حقیقت آن‌ها در برابر لیورپول ۴ گل دریافت کردند، درست همان تعداد گلی که در طول ۸ بازی قبلی لیگ دریافت کرده بودند.
  • توپچی ها  از پانزده امتیاز ممکن در خانه سیزده امتیاز کسب کرده است و در کنار چلسی و منچسترسیتی بهترین عملکرد را در دیدارهای خانگی داشته است.
  • شاگردان هاو تنها تیمی در  بین تیم های چهار لیگ انگلیس هستند که  هنوز موفق به کسب پیروزی در این فصل نشده‌اند، اما آنها در یک زمینه‌ رکورد بهتری از آرسنال دارند و آن هم  گلزنی است، توپچی‌ها در این فصل سیزده گل زده اند در حالی که نیوکاسل پانزده گل به ثمر رسانده است.

لیورپول - ساوتهمپتون

در دیگر بازی مهم امروز از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان تیم ساوتهمپتون خواهد بود.

لیورپول در حال حاضر از ۱۲ بازی ۲۵ امتیاز کسب کرده و در رتبه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد. ساوتهمپتون نیز با ۱۴ امتیاز از ۱۲ بازی در رتبه سیزدهم جای گرفته است.

شاگردان یورگن کلوپ در هفته‌های اخیر در آمادگی به سر می‌برند. این تیم پس از پیروزی پر گل ۴- صفر برابر آرسنال در لیگ جزیره، در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز توانست پورتو را ۲- صفر شکست دهد و با اقتدار به عنوان صدرنشین گروه دوم راهی دور حذفی شود.

نکات آماری

  • لیورپول از ۸ بازی گذشته خود برابر ساوتهمپتون در ۷ بازی به پیروزی رسیده است. آخرین شکست آن‌ها برابر قدیس‌ها به ژانویه سال گذشته در خانه این تیم بر می‌گردد.
  • ساوتهمپتون پس از پیروزی یک بر صفر در سپتامبر سال ۲۰۱۳، در ۷ بازی اخیر خارج از خانه برابر لیورپول نتوانسته پیروز شود و به ۲ تساوی دست یافته و ۵ بار شکست خورده است. این تیم در ۴ شکست گذشته در آنفیلد ۱۲ گل خورده و گلی نزده است.
  • لیورپول تنها تیمی در این فصل است که در تمام ۱۲ بازی خود گلزنی کرده است. در مجموع این تیم در ۲۲ بازی گذشته خود گل زده است.
  • لیورپول با ۳۵ گل زده در رقابت‌های این فصل بیشترین گل زده را دارد. در حالی که ساوتهمتون فقط ۱۱ گل به ثمر رسانده است.


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/29905