printlogo


آیت الله نوری همدانی:
باید با تمام توان در مقابل دشمنان ایستاد/اقدامات نیروی دریایی ارتش باعث عزت و عظمت میهن اسلامی است
کد خبر: 29992
آیت الله نوری همدانی ضمن تجلیل از خدمات مجاهدانه نیروی دریایی در دفاع از مرزهای آبی، گفت: امروز روزی است که ما باید با تمام توان در مقابل دشمنان بایستیم و عزت اسلام و میهن خود را حفظ کنیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با امیر دریادار شهرام ایرانی؛ فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ضمن تقدیر از تلاش‌های مخلصانه نیروی‌های نظامی با اشاره به آیه هشتم از سوره منافقون، اظهار داشت: عزت از آن خداوند است، عزت از آن پیامبر خداست و عزت از آن مؤمنین است. ولی منافقین این حقیقت را درک نمی‌کنند؛ بنابراین کسی در راهی گام بردارد که عزت اسلام را پایه گذاری کند ثواب فراوان دارد.

وی ادامه داد: از این رو مسلمانان باید همیشه عزت اسلام را در حفظ کنند تا دشمنان اسلام بدانند که اسلام دارای عزت و عظمت است، بنابراین هر گامی که در این راه بردارید و هر نفسی که در این مسیر شما بکشید دارای فضیلت و ثواب بالایی است.
این مرجع تقلید با اشاره به پیروزی‌ها و موفقیت‌های کسب شد توسط نیروی دریایی گفت: ما وقتی موفقیت شما در رسانه‌ها را می‌شنویم و در روزنامه‌ها می‌خوانیم برای ما باعث خوشحالی است و برای شما دعا می‌کنیم.
وی اضافه کرد: نیروی دریایی توانست با تلاش و مجاهدت مخلصانه در مواجهه با زورگویی و قلدری دشمنان به مهین اسلامی عزت و عظمت دهد که موجب غرور ملی است .
آیت الله نوری همدانی با اشاره به اوضاع منطقه و جهان اسلام  و نقشه شوم دشمنان برای تفرقه و ناامنی در میان ملت های منطقه، حفظ عزت اسلام  را مورد تاکید قرار داد و گفت : امروز روزی است که دشمنان اسلام سعی می‌کنند درگیری را میان مسلمان‌ها ایجاد کنند تا خودشان به عنوان کدخدای عالم به استعمار محرومان به پردازند.
وی ادامه داد: متأسفانه در افغانستان، یمن، بحرین، سوریه، لبنان، عراق و هرکجای دنیا که نگاه می‌کنیم که درگیری هست از نقشه دشمن است که اینها سعی می‌کنند مسلمانان را به هر شکلی به جان هم بیاندازند، نقشه از آنها، پول از آنها و همه کار از آنها ولیکن درگیری و کشته شدن و ویرانی برای مسلمان‌هاست امروز چنین روزی است، در چنین روزی حفظ عزت اسلام واقعاً یک فضیلت بسیار بزرگی است.
این استاد برجسته حوزه در ادامه به اهمیت جایگاه جهاد پرداخت و با اشاره به حدیثی از رسول گرامی اسلام گفت: امروز روزی است که ما باید با تمام توان در مقابل دشمنان بایستیم.

انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/29992