printlogo


آیت الله علوی گرگانی:
دشمن تلاش می کند ایران به موفقیت نرسد/نظام جمهوری اسلامی با توطئه‌های دشمن شکست نمی‌خورد
کد خبر: 29995
آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی با توطئه‌های دشمن شکست نمی‌خورد، گفت:در شرایط امروز دشمنان تلاش می کنند ایران اسلامی به موفقیت نرسید ولی با اراده معنوی و الهی که خداوند به ملت ایران داده است نسل جوان افتخار‌آفرینی می کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به حضور ناوگروه 75ارتش در اقیانوس، اظهار داشت: این حضور شایسته تقدیر و افتخاری برای نظام اسلامی است.
وی ادامه داد: در شرایط امروز دشمنان تلاش می کنند ایران اسلامی به موفقیت نرسید ولی با اراده معنوی و الهی که خداوند به ملت ایران داده است نسل جوان افتخار‌آفرینی می کند.
این مرجع تقلید با اشاره به آیه ای از قرآن ، گفت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید حق تعالی با اهل تقوا و نیکوکاری است و نسل جوان توجه‌شان به خداوند باشد و کمک بخواهند قطعا موفق می‌شوند.
وی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی نظام مستحکمی است و با توطئه‌های دشمن شکست نمی‌خورد چون در همه زمینه ها خدا را مدنظر قرار می‌دهیم.
آیت الله علوی گرگانی ابراز داشت:هرکسی که در زندگی خود خدا را در نظر بگیرد همه چیز دارد و در مقابل کسی که از خدا غافل شود هیچ چیزی ندارد و شکست می خورد.

انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/29995