printlogo


در راستای گسترش تبادلات علمی و بین‌المللی در حوزه خانواده؛
نخستین کنفرانس بین‌المللی خانواده و تربیت معنوی در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 30310
نخستین کنفرانس بین‌المللی خانواده و تربیت معنوی در راستای گسترش تبادلات علمی و بین‌المللی در حوزه خانواده در قم برگزار می‌شود.
سید محمدحسین چاوشیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی خانواده و تربیت معنوی اظهار داشت: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی "خاتم" در راستای فراهم‌آوردن فرصت مناسبی برای گسترش و ترویج نتایج حاصل از پژوهش‌های محققان و صاحب‌نظران حوزه خانواده در سطح بین‌الملل اقدام به برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی "خانواده و تربیت معنوی" به پنج زبان فارسی، عربی، انگلیسی، ترکی آذربایجانی و فرانسه اقدام کردند.
وی ادامه داد: این کنفرانس با مجوز ISC به شماره ۲۱۶۳۰-۰۱۲۱۰ و توسط پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی «خاتم» در تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
دبیر کمیته علمی نخستین کنفرانس بین‌المللی خانواده و تربیت معنوی تصریح کرد: حضور بیش از چهل استاد صاحب‌نام حوزوی و دانشگاهی در کمیته علمی کنفرانس و بیش از ده ها استاد بین‌المللی از کشورهای مختلف از جمله: سوییس، آلمان، لهستان، فرانسه، هندوستان، آذربایجان، ایالات متحده امریکا، کانادا، روسیه و.... یکی از امتیازات ویژه این کنفرانس محسوب می‌شود که برای اولین‌بار در سطح کشور و جهان با این عنوان برگزار می‌شود که افتخار بزرگی برای ام القرای جهان اسلام و تشیع و شهر مقدس قم به‌عنوان میزبان این رویداد بزرگ بین‌المللی خواهد بود.
چاوشیان تصریح کرد: از دیگر امتیازات و نکات مهم، همراهی بیش از بیست مرکز علمی حوزوی و دانشگاهی به‌عنوان حامیان علمی و معنوی این کنفرانس می‌باشد که از جمله می‌توان به برخی از آن‌ها اشاره کرد: دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه امام صادق (ع)، دانشگاه خوارزمی، دانشگاه تربیت‌مدرس، دانشگاه ادیان و مذاهب، دانشگاه اهل‌بیت (ع)، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، سازمان نظام مشاوره و روان‌شناسی کشور، معاونت ریاست‌جمهوری در امور زنان و خانواده، دانشگاه الزهرا (س)، دانشگاه مازندران، جامعه المصطفی (ص)، دانشگاه قرآن و حدیث، دفتر تبلیغات اسلامی، انجمن علمی تبلیغ و ارتباطات حوزه، انجمن علمی علوم اجتماعی حوزه، پژوهشکده زن و خانواده، پژوهشگاه علوم‌انسانی و مطالعات فرهنگی، مؤسسه آموزش عالی حوزوی رفیعه المصطفی (ص) و...
گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این لینک http://ifstngo.ir/form-fa/ اقدام به ارسال مقالات کنند.
بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مقالات برگزیده این کنفرانس در فصلنامه علمی خانواده اسلامی و تربیت معنوی به آدرس www.ifstjournal.com منتشر خواهد شد.


انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/30310