printlogo


در سایه ورود سویه امیکرون به کشور؛
تداوم وضعیت آبی کرونا در قم/ بستری شدن ۹۵ بیمار کرونایی در بیمارستان
کد خبر: 30338
وضعیت آبی کرونا در قم همچنان تداوم دارد اما بااین‌وجود ۹۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های قم بستری هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در روزهای اخیر شاهد ورود سویه امیکرون به کشور هستیم، سویه‌ای که تهدیدی جدی علیه مردم جهان شده است هرچند که بر اساس آمار منتشر شده میزان درگیری ریه و عفونت آن بسیار پایین است اما نمی‌توان به‌راحتی از دردهای عضلانی و سایر عوارض آن گذشت

از همین رو محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز با اشاره به آمار بیماران کرونا در استان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ بیمار با علایم ابتلا به کرونا به مراکز درمانی استان قم مراجعه کردند که از این تعداد ۱۰ تن بستری شدند.
وی با اشاره به این که طی مدت یادشده ۱۱ تَن از مراکز درمانی قم مرخص شدند، افزود: هم‌اکنون ۹۵ بیمار کرونا در بیمارستان‌های قم تحت درمان قرار دارند که حال ۹ تَن از ایشان وخیم است.
وی با بیان این که خوشبختانه در بیست و چهار ساعت گذشته استان قم مورد فوتی بر اثر کرونا نداشته است، ادامه داد: طی این مدت ۱۱۳ تست کرونا در این استان صورت‌گرفته که جواب سه مورد آن مثبت بوده است.
قدیر ابراز داشت: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون برای مقابله با کرونا در استان قم تاکنون یک میلیون و ۴۹۴ هزار و ۷۵۷ مورد دُز واکسن به شهروندان تزریق شده است.

انتهای پیام/۱۱۰







لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/30338