printlogo


معاون استاندار: مصوبات شورای اطلاع رسانی قم ضمانت اجرایی دارد
کد خبر: 30838
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به اهمیت برگزاری منظم جلسات شورای اطلاع رسانی استان، گفت: مصوبات این شورا دارای ضمانت اجرایی است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،احمد حاجی زاده در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به اهمیت مبحث اطلاع رسانی، اظهار کرد: در شرایط کنونی اطلاع رسانی در موارد مختلف از مسائل ضروری است.

حاجی زاده با اشاره به جایگاه شورای اطلاع رسانی به عنوان سازوکاری در جهت مدیریت افکار عمومی و آگاهی بخشی به مردم، اضافه کرد: این شورا یک ساختار قانونمند است و همه دستگاه های استان ملزم به پیگیری و اجرایی ساختن مصوبات و تصمیمات آن هستند.

معاون استاندار قم با تاکید بر ضرورت تلاش در جهت اثربخشی فعالیت های شورای اطلاع رسانی استان، افزود: باید از همه ظرفیت های موجود اعم از رسانه ها، روابط عمومی ها، تشکل های مردمی، تریبون های نماز جمعه و جماعات جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم استفاده شود.

وی مردمداری و شان بالای مردم در دیدگاه نظام اسلامی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: مسئولان تافته جدابافته از مردم نیستند و دولت سیزدهم درصدد است تا با تقویت این رویکرد امید و اعتماد مردم به دولت و دولتمران را افزایش دهد.

رییس شورای اطلاع رسانی استان خاطر نشان کرد: این شورا در دوره جدید فعالانه به دنبال رفع ضعف ها و خلا های موجود در عرصه اطلاع رسانی و شنیده شدن صدای مردم می باشد./


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/30838