printlogo


پیدا شدن لاشه پلنگ این‌بار در جویبار/ اصل ماجرا چیست؟+فیلم
کد خبر: 33178
بعد از ماجرای پلنگ سرگردان در قائم‌شهر، انتشار کلیپی از یک قلاده پلنگ مرده در کنار یکی از نهر‌های کشاورزی حاشیه یکی از روستاهای جویبار، دوباره حاشیه‌ساز شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  طی روز جاری انتشار کلیپی از یک قلاده پلنگ مرده در کنار یکی از نهر‌های کشاورزی حاشیه یکی از روستاهای جویبار، حاشیه ساز شد.

بدنبال انتشار این کلیپ این شایعه که این پلنگ همان پلنگ تلف‌شده قائمشهر است که لاشه آن در حاشیه یکی از روستاهای جویبار رها شده است؛ قوت گرفت.

جهت تنویر افکار عمومی و روشن شدن ماجرا به سراغ ناصر کیایی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جویبار رفتیم.

کیایی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بلاغ با صحت اصل ماجرا و پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در حاشیه یکی از روستاهای جویبار گفت: شایعات مطروحه در خصوص اینکه این لاشه متعلق به پلنگ تلف شده چند روز پیش در شهرستان قائم‌شهر است را شدیدا تکذیب می‌کنم.

وی افزود: این لاشه متعلق به یک پلنگ تاکسی‌درمی شده بود که در این منطقه رها شده بود.

رئیس اداره محیط زیست جویبار، خاطرنشان کرد: این قلاده پلنگ تاکسی‌درمی شده در مسیر محور اصلی جاده جویبار به سیمرغ در حوالی یکی از روستاها در کنار یک نهر کشاورزی، رها شده بود.

به گزارش بلاغ، در پنجم اردیبهشت‌ماه امسال مشاهده یک قلاده پلنگ در ساختمان بانک صادرات قائمشهر، پای ماموران انتظامی و محیط زیست را برای زنده‌گیری باز کرد که در نهایت این قائله پس از ساعت‌ها تلاش برای زنده‌گیری، بدنبال زخمی شدن پلنگ در اثر شلیک گلوله از فاصله نزدیک، منجر به تلف شدن این پلنگ شده بود.


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/33178