printlogo


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:
رژیم صهیونیستی محور تمام ظلم‌های جهان معاصر است/تنها راه مقابله با صهیونیست‌ها مقاومت و ایستادگی است
کد خبر: 33187
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی محور تمام ظلم‌های جهان معاصر است، گفت: تنها راه مقابله در برابر صهیونیست‌ها مقاومت و ایستادگی است و این گرگ درنده هرگز در برابر سازش کاری قدمی به عقب نخواهد گذاشت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم در مصلای قدس، با بیان اینکه دشمن از مقاومت و ایستادگی ملت ایران ناامید و مایوس شده، افزود: مردم ایران دشمنان را روز به روز ضعیف تر کرده‌اند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی محور تمام ظلم‌های جهان معاصر است، اسرائیل غاصب مصداق کامل ظالم ستمگر است و انقلاب اسلامی نمی‌تواند چنین جرثومه ظلم و فسادگری را تحمل کند. 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دفاع از مظلوم از ارکان انقلاب اسلامی است ، گفت: انقلاب اسلامی بنابر آرمان‌ها و تئوری‌های نظری خود نمی‌تواند نسبت به ملت مظلوم فلسطین بی تفاوت باشد.

وی ابراز داشت:  اسرائیل غاصب که روزی شعار از نیل تا فرات می داد امروز از ترس فلسطینی‌ها و جبهه مقاومت، ده ها متر به دور خود دیوار و حصار می‌کشد.

حاجی صادقی با اشاره به قدرت روز افزون جبهه مقاومت و عملیات استشهادی جوانان فلسطینی تصریح کرد: جوانان غیور و از خود گذشته فلسطینی امروز به قلب شهرها اسرائیل غاصب نفوذ کرده‌اند. 

وی ابراز داشت: خون شهید حاج قاسم سلیمانی مانند تدابیرش کار دشمنان را تمام کرده و امروز نیروی قدس سپاه  خواب راحت را در همه عرصه‌ها از اسراییلی‌ها گرفته‌است. رژیم صهیونیستی امروز فقط نگران حزب الله لبنان و جبهه مقاومت در عراق، سوریه، یمن و غیره نیست آنها در هراس این هستند تا جبهه حزب الله درلندن و واشنگتن شکل بگیرد و طومار صهیونیست‌ها را در هم بپیچد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: انقلاب اسلامی با صراحت هر گونه کمک مادی و معنوی را به رزمندگان فلسطینی انجام خواهد داد و امروز فلسطین مظلوم قدرتمند است.

وی خاطرنشان کرد: اینکه در یک عملیات از منطقه غزه ۳ هزار موشک به سرزمین های اشغالی پرتاب می شود که فقط ۵۰ درصد آنها را گنبد آهنین رصد و منهدم کرد نشان از یک پیروزی بزرگ است، تمام این موشک ها برغم محاصره شدید در غزه ساخته شده‌بود.

حاجی صادقی با تاکید بر شکست دشمن در جنگ نیابتی علیه جبهه مقاومت گفت: امروز سوریه، عراق، یمن، لبنان و حتی مردم عربستان، امارات و سایر کشورها در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی باید به حاکمیت مردم فلسطین تن داده و به سرزمین های اصلی خود بازگردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: انتفاضه های جدید و عدم احساس امنیت از چالش‌های مهم این رژیم است و نابودی این رژیم بسیار نزدیک شده‌است چرا که  دوران جنگ با دست خالی و سنگ فلسطینی‌ها با رژیم صهیونیستی گذشته است و آنها در هر عملیات باید انتظار حداقل ۳ هزار موشک را بکشند. 

وی تاکید کرد: ما اشراف کامل اطلاعاتی بر اسرائیل غاصب داریم و کوچکترین تحرکات آنها زیر نظر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و آنها در حمله به ساختمان اطلاعاتی و امنیتی در اربیل عراق فهمیدند که چه بلایی بر سرشان آمده‌است.  اشراف اطلاعاتی سپاه بر پایگاه های اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی در کشورهای منطقه بیشتر از حاکمان آن کشورهاست و این مساله را رهبران اسرائیل غاصب به خوبی می دانند.

حاجی صادقی ادامه داد:  تنها راه مقابله در برابر صهیونیست‌ها مقاومت و ایستادگی است و این گرگ درنده هرگز در برابر سازش کاری قدمی به عقب نخواهد گذاشت. 


انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/33187