printlogo


ضرر ۶ میلیاردی پرسپولیس به دلیل مصدومیت امیری!/ ستاره تیم ملی جام جهانی را از دست می‌دهد؟
کد خبر: 33395
وحید امیری هافبک ملی پوش پرسپولیس به طور قطع بازی‌های باقی‌مانده تیمش در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر را از دست می‌دهد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از خبرورزشی وحید امیری هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از مصدومیت سعید آقایی در دقیقه ۳۶ دیدار با ذوب آهن اصفهان وارد میدان شد تا نقش تأثیر گذار خود را برای تغییر نتیجه بازی از شکست به تساوی ایفا کند.

با این حال هافبک ملی پوش پرسپولیس در دقیقه ۸۸ بار دیگر دچار مصدومیت شدید از ناحیه کمر شد تا نتواند در دقایق پایانی برای این تیم بازی کند. شدت آسیب دیدگی امیری به حدی بود که او را با آمبولانس از اصفهان به تهران منتقل کردند تا مداوای او زیر نظر پزشک متخصص در تهران دنبال شود.

آسیب دیدگی امیری به حدی است که پزشکان تصمیم‌گیری درباره عمل جراحی او را تا پایان هفته با کاهش التهاب وی خواهند گرفت اما به طور قطع نمی‌تواند تیمش را در چهار دیدار پایانی همراهی کند. بنابراین او در دیدار با سپاهان اصفهان، تراکتور، شهر خودرو و فجر سپاسی شیراز غیبت خواهد داشت.

امیری در صورت عمل جراحی دیسک کمر خود بدون شک چهار ماه از میادین فوتبالی دور خواهد ماند تا بازیکن تأثیرگذار تیم ملی ایران در خطر از دست دادن جام جهانی قطر قرار بگیرد.

درصورتی که وحید امیری به دلیل مصدومیت در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۲۲ قرار نگیرد، پرسپولیس پاداش ۶ میلیاردی را نیز از دست خواهد داد.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/33395