printlogo


معاون اجرایی حرم حضرت معصومه (س) در گفتگو با قم فردا خبر داد:
آغاز برنامه های دهه کرامت از عصر امروز / اجرای 50 برنامه ویژه
کد خبر: 33860
معاون اجرایی حرم حضرت معصومه (س) با بیان این که شعار محوری «خدمت کریمانه جهاد عالمانه» برای این دهه انتخاب شده است، گفت: 50 برنامه کلان و محوری در این دهه برگزار خواهد شد که پویش سراسری فدای دخترم و همایش دختران آفتاب ویژه دختران نوجوان و جوان از جمله این برنامه‌ها است.
هادی محمود نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ضمن تبریک ایام دهه کرامت اظهار داشت: اولین برنامه دهه کرامت در امسال تعویض پرچم است که عصر امروز سه شنبه 10 خردادماه هم زمان با شب میلاد حضرت معصومه (س) برگزار می شود.
وی ابراز داشت: روز چهارشنبه که هم زمان با روز میلاد بانوی کرامت است شروع برنامه های دهه کرامت است که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته افتتاحیه در قم و اختتامیه در حرم رضوی خواهد بود.
محمود نژاد ادامه داد: مراسم روز میلاد از ساعت ۸ صبح شروع می شود که قبل از آن
آیین جاروکشی برگزار می شود و در ادامه حجت الاسلام مروی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.
وی با بیان این که 50 برنامه شاخص در این دهه برگزار می شود، افزود:  برگزاری همایش دختران آفتاب با مشارکت معاونان زنان ریاست جمهوری از جمله این برنامه ها است.
معاون اجرایی حرم حضرت معصومه (س) به اعزام سفیران کریمه اشاره کرد و گفت:  مطابق همه‌ساله خادمان حرم مطهر در قالب سفیران کریمه به همراه پرچم متبرک آستان مقدس فاطمی به استان‌ها مختلف و برخی کشورهای اعزام می‌شوند.
وی ادامه داد: همچنین در دهه کرامت از درب‌های هنری ایوان آیینه رونمایی می‌شود، آبخوری‌های بست جنوبی صحن امام رضا علیه‌السلام به بهره‌برداری می‌رسد و فاز دوم کاشی‌کاری صحن امام هادی (ع) رونمایی می‌شود.

خبرنگار سید محمد مهدی موسوی
انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/33860