printlogo


برگزاری اجتماع دختران نخبه کمیته امداد در قم
کد خبر: 33872
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان قم در افتتاحیه رویداد ملی دختران ماه طی سخنانی اظهار کرد: وجود نخبگان علمی و ورزشی، فرهیختگان فرهنگی و هنری و برجستگان قرآنی در قم شهر علم و فقاهت و در ایام با سعادت دهه کرامت باعث افتخار و مباهات است.

وی خطاب به نخبگان و استعدادهای برتر تصریح کرد: شما معجزه انقلاب و مایه مباهات نهاد یادگار امام راحل هستید.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به آیه شریفه فإن مع العسر یسرا افزود: شما تفسیر مجسم این آیه شریفه هستید که با مجاهدت و صبر خود روحتان را تربیت کرده اید و از دل سختی ها و مشکلات به نخبگی و کمال رسیده‌ و اکنون جزء گنجینه‌های این نهاد مقدس هستید.

وی با بیان اینکه امدادگران این نهاد تا پای جان برای موفقیت‌های بیشتر نخبگان و استعدادهای برتر زیر پوشش کمیته امداد ایستاده‌اند، تأکید کرد : ازدواج و اشتغال اولویت برنامه های این نهاد برای این قشر برجسته و نخبه است.

رویداد ملی دختران ماه به مناسبت دهه فرخنده کرامت و در آستانه میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر با حضور 270 نفر از دختران نخبه و استعداد برتر تحت حمایت کمیته امداد سراسر کشور در مجتمع فرهنگی اقامتی حضرت معصومه (س) آغاز به کار کرد.

زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران، برگزاری حلقه های معرفت و بصیرت افزایی، کارگاه آشنایی با آسیب های رسانه و فضای مجازی و دیدار صمیمی میهمانان با بانوان نخبه ملی و بین المللی استان قم در رشته های قرآنی، هنری، ورزشی و کارآفرینی در بوستان ویژه بانوان، از جمله برنامه های پیش بینی شده این رویداد ملی سه روزه خواهد بود.

در دومین روز این رویداد ملی به عنوان نخستین و بزرگترین اجتماع دختران نخبه و استعداد برتر تحت حمایت کمیته امداد کشور، همایش ویژه و ملی دختران‌ماه با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد و مدیران کشوری و استانی برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/33872