printlogo


۲ گزینه یحیی گل محمدی برای حضور در پرسپولیس/ کدام مربی اروپایی به جمع سرخ‌ها می‌پیوندد؟
کد خبر: 34127
یحیی گل محمدی به تازگی تصمیم گرفت مظاهر رحیم پور و داوود فنایی دو دستیار همیشگی خودش را از پرسپولیس کنار بگذارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، این دو مربی در طول فصل گذشته بارها مورد انتقاد هواداران پرسپولیس قرار گرفتند و برهمین اساس یحیی گل محمدی تصمیم گرفت به خواست طرفداران تیمش عذر فنایی و رحیم پور را بخواهد. پس از پایان لیگ برتر هجمه‌های زیادی روی کادر فنی پرسپولیس به وجود آمد و خیلی از پیشکسوتان و هواداران خواهان کنار گذاشتن برخی از مربیان این تیم شدند.

در پی همین مسأله و در جلسه‌ای که در هفته گذشته بین رضا درویش با یحیی گل‌محمدی برگزار شد، این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت. با شرایط موجود داود فنایی مربی دروازه‌بانان و مظاهر رحیم‌پور مربی بدنساز تیم پرسپولیس در کادر فنی فصل آینده این تیم حضور نخواهند داشت تا اولین استارت گل‌محمدی برای ترمیم کادر فنی انجام شود.

در جلسه انجام شده به سرمربی پرسپولیس پیشنهاد شد که مربیان خارجی به کادر فنی این تیم اضافه شوند. مربیانی از کشور ایتالیا و آلمان به یحیی گل‌محمدی معرفی شدند. یکی از این مربیان سابقه همکاری با مارچلو لیپی سرمربی اسبق تیم ملی ایتالیا را در کارنامه دارد اما گویا فعلاً‌ سرمربی پرسپولیس راضی به همکاری با مربیان خارجی نشده است و اعلام کرده که ترجیح می‌دهد با مربیانی به ویژه در بخش گلری کار کند که سابقه کار در ایران را داشته باشند.

درهمین راستا شنیدیم یحیی گل محمدی مشغول سبک و سنگین کردن دو گزینه خارجی برای جانشینی داوود فنایی است. دو گزینه‌ای که هر دو سال‌ها سابقه کار در فوتبال ایران را دارند. اولین گزینه هاروت آبراهیمیان است. مربی گلرهای نساجی مازندران وارد نوزدهمین سال فعالیت خود در فوتبال ایران شده است.

او به خاطر این همه حضور در فوتبال ایران بالطبع در خیلی از باشگاه‌های ایرانی کار کرده است. مربی‌ای که سابقه بازیگری روشنی دارد و دروازه‌بان تیم ملی شوروی بشمار می‌رفت.

هاروت علاوه بر دروازه‌بان‌ها با سایر بازیکنان تیم ارتباط خوبی دارد و شاید بهتر است اینطور بگوییم در تیم بیشتر از یک مربی دروازه‌بان‌هاست. هاروت فصل گذشته نقش اثرگذاری در بازگشت دوباره علیرضا حقیقی به روزهای خوبش داشت و ...

هاروت از جمله مربیان خارجی در ایران است که به دلیل سال‌ها حضور فارسی را به خوبی یاد گرفته است اما مشکل اینجاست که مدیران نساجی مازندران علاقه خاصی به او داشته و به این راحتی اجازه جدایی به این مربی نمی‌دهند.

او سابقه کار در راه آهن، پیکان، ذوب آهن، مس کرمان و پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد.

دومین گزینه اما آلین دینکا مربی دروازه‌بان‌های همیشگی (!) تراکتوراست. او هم مورد علاقه مدیران باشگاه تراکتور است و در این سال‌ها با زوونومیر سولدو، ساکت الهامی، مسعود شجاعی، علیرضا منصوریان، رسول خطیبی، فیروز کریمی و ارطغرل ساغلام کار کرده است.

این مربی رومانیایی هم به گواه کسانی که با او کار کرده اند بسیار کاربلد و به روز است. یحیی گل محمدی قرار است به زودی یکی از این دو را به عنوان جانشین داوود فنایی معرفی کند.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/34127