printlogo


پیام نامتعارف یک بازیکن ملی‌پوش به پرسپولیس/ نقش خرید آینده سرخ‌ها مشخص شد
کد خبر: 34183
شاید مرسوم نباشد که یک بازیکن در اردوی تیم ملی در خصوص تیم آینده باشگاهی خود مصاحبه کند اما بازیکن سپاهان این اتفاق را رقم زد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نظر می رسد برای " سروش رفیعی" مهم ترین دغدغه پوشیدن دوباره پیراهن شماره ۷ پرسپولیس باشد. او از راه دور و اردوی قطر آن هم در حالی که تیم ملی بازی دوستانه دارد و باید از الجزایر و شرایط تیم ایران حرف بزند، می گوید:

" شانس پرسپولیس نسبت به بقیه تیم های برای جذب من بیشتر است!"

این یک پیام روشن و رسا برای یحیی گل محمدی است. سرمربی پرسپولیس اسم سروش رفیعی را در لیست خرید خود گنجانده است اما باید جایی هم برای بازی کردن او پیدا کند

شاید برای خود سروش رفیعی نیز این علامت سئوال باشد که در پرسپولیس مدل جدید نقش او چیست؟ شماره ۷ سابق پرسپولیس شاید بارها و بارها لحظه خروج خود از اردوی ترکیه توسط گابریل کالدرون را مرور کرده باشد.

مرد آرژانتینی درکمال تعجب درحالی دستور به اخراج سروش رفیعی به دلیل فنی از اردوی ترکیه را صادر کرد که در تهران حتی نقش مترجم گابریل کالدرون را بازی کرده و رابطه خوبی با یکدیگر داشتند.

مسیر فوتبالی " سروش رفیعی" با جدایی از پرسپولیس تغییر کرد و شاید به همین دلیل هم او از تیم ملی و بازی در آن دور و دورتر شد.

اشتباه اول را البته کالدرون مرتکب نشد بلکه خود " سروش رفیعی" بود که پس از درخشش در اولین دوره حضور در پرسپولیس و کسب محبوبیت فراوان با پیراهن شماره ۷ پرسپولیس به لیگ ستارگان قطر رفت تا در الخور توپ بزند و...

حالا پس از یک فصل نسبتا خوب در سپاهان و سال جام جهانی شاید بهترین مقصد برای این شیرازی خوش تکنیک و خنده روز پرسپولیس باشد. او پرسپولیس را انتخاب کرده و آماده است قراردادش با سرخ ها را امضا کند اما...

شاید تنها علامت سئوال در ذهن سروش رفیعی پُست بازی و جایگاهش در تیم جدید یحیی گل محمدی باشد.

پرسشی که جواب آن در ذهن سرمربی پرسپولیس است و شنیدیم یحیی گل محمدی قصد دارد از سروش رفیعی در همان نقش بشار رسن و در سمت راست خط میانی تیمش استفاده کند.

راستی " علی پروین" هم با شماره ۷ سال ها در سمت راست خط میانی پرسپولیس آقایی کرد. آیا این پیراهن دوباره از بایگانی خارج می شود؟ فعلا که به قول " سروش" شانس پرسپولیس بیشتر است!




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/34183