printlogo


استعمال دخانیات، بدپوششی و سگ گردانی خط قرمز دادستانی است
کد خبر: 34237
معاون دادستان قم گفت: استعمال دخانیات، بد پوششی توسط برخی آقایان و خانم‌ها و همچنین ورود حیوانات به بوستان‌ها ممنوع و خط قرمز است و با هر موردی که امنیت و آرامش روانی شهروندان را خدشه‌دار کند، برخورد خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام تحریری با اشاره به اینکه بوستان‌ها اماکنی خانوادگی برای گذراندن اوقاتی خوش به دوراز مشکلات روزمره برای شهروندان در دل طبیعت است، اظهار کرد: استفاده از دخانیات در اماکن عمومی به‌ویژه بوستان‌ها، طبق تبصره یک ماده ۱۳ قانون کنترل و مبارزه با دخانیات و ماده هفت آیین‌نامه آن جرم انگاری شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس استعمال دخانیات مخصوصاً قلیان در بوستان‌ها ممنوع بوده و اگر همشهریان موارد را به ما گزارش کنند تا برخورد لازم با آن‌ها صورت بگیرد.

معاون دادستان قم با تأکید بر اینکه در صورت عدم تمکین به قانون بدون هیچ اغماضی با برهم زنندگان آسایش شهروندان برخورد خواهد شد، خاطرنشان کرد: بد پوششی توسط برخی آقایان و خانم‌ها و همچنین ورود حیوانات به بوستان‌ها ممنوع و خط قرمز ماست و ما با هر موردی که امنیت و آرامش روانی شهروندان را خدشه‌دار کند، برخورد خواهیم کرد.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/34237