printlogo


امام جمعه قم:
انتقاد از مدیران برای حل مشکلات و تقویت کارآمدی نظام اسلامی است
کد خبر: 34311
آیت الله سعیدی با اشاره به اینکه راه حل مشکلات کشور عملیاتی نمودن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است، گفت: انتقاد از مدیران برای حل مشکلات و تقویت کارآمدی نظام اسلامی است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز در خطبه های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد با اشاره به اینکه باید به مسائل و مشکلات کشاورزان رسیدگی شود، اظهار داشت: در حوزه کشاورزی باید سیاست‌ها ثابت، ماندگار و پیگیر باشند.
وی ادامه داد: در این نظام زیبنده نیست که کشاورزان در یک سال محصولی را به قدری کشت کنند که بازار فروش نداشته باشند و مجبور به معدوم کردن آن شوند؛ اما همان محصول در سال بعد به قدر کمیاب شود که گران شود و مجبور به واردات شوند.
امام جمعه قم با اشاره به اینکه تبلیغ باید برای خداوند و احیای امر اهل‌بیت (ع) باشد، گفت: خائنان به اسلام و مکتب اهل بیت (ع) و ایران که در رسانه‌ها علیه اسلام، مکتب اهل‌بیت (ع) و ایران اسلامی لجن پراکنی می‌کنند، هویت شان برای مردم ایران آشکار شده است و مردم ایران دشمنان خودشان را می‌شناسند.
وی افزود: ملت ایران از دیرباز پیوند خودش را با اسلام، مکتب اهل بیت (ع)، امام زمان (ع) و عشق به این مرز بوم را بارها ثابت کرده است و شعله این عشق روز به روز فروزان‌تر می‌شود که نمونه این عشق را در سرود سلام فرمانده مشاهده کردید.
آیت الله سعیدی عنوان کرد: در این سرود عشق به امام زمان (عج)، اعلام وفاداری برای ایثار در راه اسلام، تحقق حکومت جهانی وجود امام مهدی (عج) و ارادت و عشق نسل جوان و نوجوان را مشاهده کردید به همین خاطر مردم ولایت مدار ما به چند فرومایه سقوط کرده در دامن شیاطین اجازه نمی‌دهند که در مقابله با اسلام و ایران، همسو با دشمنان، از آرمان های ملت ایران هویت زدایی کنند.
وی اضافه کرد: امام راحل (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) بر پایه مکتب اهل بیت (ع) است به همین خاطر احیا خط و ارزش‌های امام خمینی (ره) که برگرفته از تعالیم رسول خدا (ص) و فقه آل محمد (ص) است امروز بر همه دغدغه مندان به اسلام ایران و آرمان های انقلاب اسلامی واجب شرعی است.
تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) افزود: راه حل مشکلات کشور پیروی از خط امام (ره) و ولایت‌فقیه و عملیاتی نمودن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.
وی گفت: ارتجاع در عصر حاضر به معنای پیروی از سبک زندگی غربی است که این عنوان برگرفته از فرهنگ قرآن و تاریخ اسلام و سیره اهل بیت (ع) است و خطر ارتجاع و بازگشت به جاهلیت بارها مورد تأکید قرآن قرار گرفته است و حضرت فاطمه (س) نیز در خطبه فدکیه به همین خطر اشاره کردند.
آیت الله سعیدی بیان کرد: اگر مشکلاتی به ویژه در زمینه اقتصادی مردم را رنج می دهد و یا از مدیری به خاطر نا کارآمدی انتقاد می‌کنند به خاطر دل‌بستگی به اسلام، ایران، حل مشکلات و تقویت کارآمدی نظام اسلامی است.
وی  اضافه کرد: بدانید پیروان شیطان و مفسدین و غارتگران سرانجام در گرداب و منجلاب جاهلیت جدید و ارتجاع در سیاست و سبک زندگی غربی غرق خواهند شد و انقلاب اسلامی ایران با اقتدار تا ظهور حضرت مهدی (عج) تداوم پیدا خواهد کرد.


انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/34311