printlogo


زیر بمباران رسانه هستیم / اراده ما کمک به آموزش و پرورش است
کد خبر: 34353
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: رسانه‌های غربی کوچک‌ترین اتفاق تلخی را آنچنان بزرگ می‌کنند که انگار همه بدبختی‌ها در این نقطه از جهان رخ می‌دهد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا مراسم انعقاد تفاهم نامه بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ظهر امروز در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

حجت‌الاسلام قمی در این مراسم با بیان اینکه عاقل کسی است که به فردا می‌اندیشد؛ گفت: حتماً توجه به علم و آموزش عین عقلانیت است و واضح است که تعلیم و تربیت اولویت اصلی ماست ما به همین خاطر بود که تلاش کردیم موضوع آموزش کودکان پیش دبستانی هم جزو آموزش و پرورش قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه گستره فعالیت ما مبنی بر تبلیغ اصیل است؛ گفت: محورهای فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی گستره وسیعی است؛ ابزارهای هنری ما در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در خدمت حوزه تعلیم و تربیت است؛ به نظرم همه باید امکانات خود را پای کار تعلیم و تربیت و در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و جهاد تبیین آن قرار دهند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه ما زیر بمباران رسانه هستیم؛ گفت: رسانه‌های غربی کوچک‌ترین اتفاق تلخی را آنچنان بزرگ می‌کنند که انگار همه بدبختی‌ها در این نقطه از جهان رخ می‌دهد و جز در کشور ما همه جای جهان در خوشی هستند.

وی با بیان اینکه گستره وظایف خود را توسعه می‌دهیم؛ گفت: اعتقادی پای کار آمده ایم. کار ما صرفاً در قالب امضای تفاهم نامه نیست؛ اراده داریم به طور جدی به آموزش و پرورش کمک کنیم و از آنان کمک بگیریم؛ در زمانی که جنگ رسانه‌ای است؛ حضور چندین میلیون دانش آموز در آموزش و پرورش کمک کار ما هستند تا در جهاد تبیین بتوان آثار فاخر و مطلوب را تهیه، تولید و پخش کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: خود دانش آموزان در جهاد تبیین مؤثر هستند؛ نه به عنوان مخاطب که خود عاملی هستند که برای روشنگری تلاش می‌کنند. قرار نیست همیشه ما برای دانش آموزان محتوا تولید کنیم؛ این دانش آموزان هستند که می‌توانند بازوهای تبلیغی در جهاد تبیین باشند. چه بسا بسیاری از برترین آثار در جهاد تبیین تولید همین دانش آموزان هستند.


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/34353