printlogo


تامین وسایل سرمایشی برای نیازمندان قم
کد خبر: 34621
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان قم از اجرای پویش نسیم احسان به‌منظور توزیع وسایل سرمایشی از جمله کولر و پنکه در مناطق محروم و کم برخوردار استان قم میان نیازمندان خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد عبدی با اشاره به برنامه‌های پیش‌روی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در قم اظهار کرد: پویش نسیم احسان به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هم‌زمان با آغاز دهه ولایت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اسماعیل صادقی و حمید تقوی فر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: همزمان با شروع ماه‌های گرم سال، شاهد آغاز پویش نسیم احسان هستیم که در این مرحله وسایل سرمایشی از جمله کولر و پنکه در مناطق محروم و کم برخوردار استان قم میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان قم افزود: این ستاد در سال های گذشته و در ماه‌های سرد سال پویش دلگرمی احسان که توزیع و اهدای وسایل گرمایشی اعم از بخاری بود را در مناطق محروم و کم برخوردار انجام داده است.

وی گفت: نصب، راه‌اندازی و تعمیر وسایل سرمایشی مردم در مناطق محروم نیز توسط گروه های جهادی متخصص با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) انجام خواهد شد.

عبدی از آغاز فاز دوم مرحله هشتم توزیع بیش از ۲۰۰۰ بسته معیشتی بین اقشار محروم و کم برخوردار به‌عنوان یکی دیگر از برنامه‌های این ستاد در دهه ولایت خبر داد.


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/34621