printlogo


مسئول بسیج سازندگی سپاه قم خبر داد؛
توزیع ۱۶ هزار بسته معیشتی و ۱۰ جهیزیه به مناسبت عید غدیر در قم
کد خبر: 34993
مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب علیه با اشاره به برگزاری رزمایش کمک های مومنانه روز شنبه ۲۵ تیر ماه گفت: بیش از ۱۶ هزار بسته معیشتی و ۱۰ جهیزیه به مناسبت دهه ولایت و عید غدیر در قم توزیع خواهد شد.
​​​​سرهنگ علیرضا ایراندوست مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام قم در گفتگو پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: به مناسبت دهه ولایت رزمایش کمک های مومنانه روز شنبه در قم اجرا خواهد شد، رزمایش روز شنبه ۲۵ تیر  به صورت نمادین در خصوص توزیع بسته های معیشتی است و فعالیت های بسیج سازندگی قم در دهه ولایت فراتر از آن است. 

وی بیان داشت: در رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت دهه ولایت ۱۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود ، در روز عید غدیر بیش از ۲۰ گروه جهادی که هر گروه بین هزار تا دوهزار غذای گرم آماده و توزیع می کنند و ۱۰ جهیزیه نیز آماده شده که توزیع می شود.

ایراندوست گفت: همچنین تعمیرات و بازسازی منازل محرومان، تعمیر یخچال نیازمندان در مناطق محروم و کاروان تعمیرات موتور نیازمندان نیز در دستور کار است که در این طرح موتوسازی هایی که به صورت جهادی کار می کنند هماهنگ شده و لوازم مورد نیاز تعمیرات خریداری شده تا موتور نیازمندان شناسایی شده تعمیر شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب علیه تاکید کرد: مشاوره‌ای حقوقی توسط بسیج حقوقدانان و پویش آزادی زندانیان نیز از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در دهه ولایت است.

وی در پاسخ به این سوال که گروه های هدف چگونه شناسایی می شود؟ گفت: برای اطعام افرادی که هیات دارند و در مناطق مختلف شهر هستند پخت غذا را انجام می دهند و بین مردم مناطق خود توزیع می کنند، در توزیع بسته های معیشتی نیز شناسایی ها توسط دو قرارگاه پهنه‌ای که در استان تشکیل شده انجام می شود یکی از این قرارگاه های جهادی  منطقه قم، قنوات و قم رود را پوشش می دهد قرارگاه دیگر جهادی نیز  منطقه پردیسان، کهک ، سلفچگان ، دستجرد و جعفریه را پوشش می دهد.

انتهای پیام/۱۷۰


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/34993