printlogo


معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در گفتگو با قم فردا مطرح کرد؛
آمادگی کامل ارتش برای مأموریت های برون مرزی
کد خبر: 34994
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهور گفت: ارتش آمادگی کامل برای شرکت در ماموریت های برون مرزی را دارد .
امیر سرتیپ  عباس فلاح در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: علی رقم همه تحریم های استکبار جهانی بعد از پیروی از انقلاب و دفاع مقدس ارتش توانسته خودش را بازسازی کند و این آماده سازی به نحوی بوده که بازدارندگی موثر را فراهم کردیم.

فلاح ادامه داد: اگر امروز استکبار جهانی با کشورهای مختلف با انواع روش ها درگیر است  اما هرگز به صورت مستقیم وارد جنگ سخت با ایران نمی شود به این دلیل نیست که نمی  خواهد با ایران درگیر شود بلکه به این دلیل که نمی تواند با توجه به قدرت نظامی ایران و آمادگی نیروهای نظامی اعم از ارتش و سپاه دارد به ایران تعرض کند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت:  این قدرت با هدایت های رهبر معظم کل قوا به دست آمده است و نیروهای نظامی به سطحی از آمادگی رسیدند که در حوزه تجهیزات و ادوات نظامی به خودکفایی رسیدیم و آنچه را که نیاز داشتیم خودمان ساخته و می سازیم که بازدارندگی قوی برای کشور ایجاد شده است.

وی عنوان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه آموزش و حوزه نیروی انسانی افراد کارآمد و آماده ای را تربیت کرده است که می توانند ماموریت هایی را که به موجب قانون اساسی به ارتش واگذار سپرده شده که همان حفظ کیان کشور و حفاظت از حدود و ثغور جمهوری اسلامی ایران است را به درستی انجام دهند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان داشت: هم اکنون در مرزهای شمالغرب، غرب، جنوب غرب ، شمال شرق و جنوب شرق کشور بیش از  ۱۰ تیپ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همراه نیروهای مرزبانی مستقر هستند و به تقویت نیروهای مرزبانی در مسئولیت های عملیاتی حضور دارند.

فلاح اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران به لحاظ امنیت در منطقه از سطح امنیت خوبی برخوردار است که نتیجه تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح و به طور خاص نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: در حوزه فعالیت های بین المللی و خارج از مرز مانند دفاع از حرم در سوریه بنا به نیاز هرجا که لازم بوده و به ارتش ماموریتی واگذار شده است این آمادگی در ارتش بوده که در هر کجای دنیا نیاز باشد حضور داشتیم و هر کجا که فرمانده کل قوا صلاح بدانند وارد عمل می شویم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان داشت: نوع ماموریت هایی که برای نیروهای مسلح تعریف شده با هم متفاوت است و هر نیرو متناسب با نوع ماموریت خودش انجام وظیفه می کند و اگر یک نیرو در یک حوزه کمتر ورود می کند به معنای عدم توانایی نیست بلکه نوع ماموریت ها متفاوت است.

فلاح بیان داشت: ارتش آمادگی کامل برای شرکت در ماموریت های برون مرزی را دارد ارتش در ماموریت دفاع از حرم ۸ شهید مدافع حرم تقدیم کرده است و آنجایی که ماموریتی به ارتش داده شده وارد عمل شدیم از این به بعد هم هر کجای دنیا به ارتش برای دفاع از منافع جمهوری اسلامی ایران ماموریت داده شود آمادگی کامل وجود دارد در کسری از ثانیه وارد عمل شویم و به نحو شایسته عمل می کنیم.

انتهای پیام/۱۷۰


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/34994