printlogo


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران:
ارتش مصمم تر از گذشته پای کار انقلاب است
کد خبر: 35167
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه ارتش مصمم تر از گذشته پای کار انقلاب است گفت: ولایت مداری ارتش جمهوری اسلامی ایران باعث موفقیت ارتش است، اقتدار و عزت و سربلندی انقلاب اسلامی که دشمن را انگشت به دهان گذاشته مدیون سه عنصر اساسی، ولایت فقیه، امت و شهدا است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در یادواره ۵۶۵ شهید ارتش جمهوری اسلامی در قم که عصر امروز  ۲۹ تیر در سالن قدس حوزه علمیه امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با عزت و سربلندی به دشمنان اسلام تشر زده و آنها را از اطراف سرزمین های اسلامی بیرون کرده و به شکل بسیار مفتضحانه آنها را  تعقیب کرده که دیگر هوس ورود به منطقه را نداشته باشند این اقتدار از شهدا به ما ارث رسیده است.

وی بیان داشت: ولایت مداری ارتش جمهوری اسلامی ایران باعث موفقیت ارتش است، اقتدار و عزت و سربلندی انقلاب اسلامی که دشمن را انگشت به دهان گذاشته مدیون سه عنصر اساسی، ولایت فقیه، امت و شهدا  است.

حیدری ادامه داد: در ابتدا ولایت فقیه عامل این عزت است، صراط مستقیم در زمان پیامبر وجود مبارک پیامبر بود، در دوران اهل بیت صراط مستقیم امامان معصوم بودند و امروز در غیاب امام زمان (عج ) ولی فقیه نماد عینی صراط مستقیم است.


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: هر رهبر و امامی که امتی وارسته داشته است آن امام جاودانه شده است دلباختگان امام حسین علیه السلام باعث خلق حماسه عاشورا شدند پس امت اسلامی ایران دومین مولفه این عزت و اقتدار است که امام و رهبر خود را تنها نگذاشتند .


حیدری اضافه کرد: سومین مولفه عزت این نظام و انقلاب  شهدا هستند که از همین جامعه و امت منبعث شدند و زودتر از دیگران صراط مستقیم را پیدا کردند و در مسیر قرار گرفتند و پرچم اسلام را به احتزار در آوردند که این شهدا از دامن پر مهر مادران و تربیت پدران شهدا راه را پیدا کردند  

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: ما نیز امروز در رکاب ولی امر مسلمین پرچم را برداشتیم و پشت رهبری از انقلاب و اسلام دفاع می کنیم ما مدیون امام ، رهبر معظم انقلاب ، امت و شهدا هستیم و باید ادای دین کنیم که این اقتدار به وجود آمده را به زیبایی پاس بداریم.


وی عنوان داشت : امروز  اقتدار جمهوری اسلامی به دنیای اسلام نیز تسری پیدا کرده و محور مقاومت تا کرانه های مدیترانه نفوذ کرده از بعثت پیامبر تا امروز به کرانه های مدیترانه نرفته بودیم اما امروز به این موفقیت رسیده ایم ، اقتدار این پرچم باید بیشتر شود و قدرت اسلام توسعه پیدا کند.

حیدری تاکید کرد: گریز مفتضحانه دشمن از منطقه ای که سوگند یاد کرده بود که تا جمهوری اسلامی را سر جای خود ننشاند خارج نمی شود زیر موشک های جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمنان می خواهند جمهوری اسلامی را در محاصره قرار دهند تا شکست بخورد اما همین جمهوری اسلامی با پایداری دشمنان را از منطقه فراری داد.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران  نه تنها ذرره ای از آرمان های انقلاب فاصله نگرفته است بلکه مصمم تر و قدرتمند از گذشته با تواضع تمام در پشت ولایت فقیه تا ظهور امام زمان (عج ) این اقتدار را حفظ و تسری می بخشد.

انتهای پیام/۱۷۰


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/35167